update naar windows 10 vermijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb hier nog een laptopje waar windows 8.1 pro op draait, ik wil niet dat die upgrade naar de windows 10, te licht, te weinig ram
ik weet dat er een registertweak bestaat maar ben hem kwijt of hoe ik het moet doen
weet iemand het antwoord,
bedankt
ed
 
nee das niet de goeie ….plaats je muis er maar eens op zonder te klikken ...welke gegevens zie je !
*indien je de juiste had dan zag je hetzelfde als in deze afbeelding ..
Ashampoo_Snap_maandag 25 maart 2019_20h02m37s_007_.png
wil je de juiste dan neem je deze hier .. klik hier
 
bij mij stond er upgradeassistent en niet updateassistent inderdaad
ik moet nog wel zeggen, mijn toetsenbord komt van Duitsland en is qwerty, er waren nergens nog azerty's te vinden ook niet meer bij Medion
mijn zoon heeft die wind 8.1 pro erop gezet en hij heeft Belgisch punt verwijderd en taalkeuze Duits genomen, moet dit eigenlijk
even een kwartiertje weg, opfrissen morgen dokter weeral
 
dit is duidelijk mis begrepen door u … de nieuwste versie , wel te verstaan versie 1903 is op dit moment al beschikbaar voor de insiders om deze te testen …
het is niet zo dat versie 1809 niet meer te verkrijgen is .. men kan nog steeds de 1809 ophalen via het media creation tool …
*pas als de 1903 vrijgegeven word dan zal ook het media creation tool 1809.exe vervangen worden door de 1903
** het is pas tegen 6 mei 2019 dat versie 1903 vrij gegeven word voor het plublic… met het "plublic" bedoelen ze dus wij de gebruikers !
Je kan wel nog alle versies afhalen om op iso of usb te zetten op heidoc iso downloader te gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan