Windows 10 update blijft hangen op 90

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een computer die update blijft hangen op 90 ik krijg ook geen draaiding te zien
 
okee dan ben ik zekers blij
was gewoon zoeken naar update voor wat zeggen ze dan niet wat je dan moet doen

opnieuw opstarten is vereist dan kunnen we afronden staat er nu

(is zeker met die losse schijf gekomen )
 
240415


ga dan morgen verder doen met de update
 
je systeem is duidelijk nog niet bijgewerkt naar versie 1903 aangezien er vermeld word " Nu downloaden en installeren "
klik daarop en je pc word vervolgens bijgewerkt en denk eraan dit niet te onderbreken .. onderbreek je deze bewerking bekom je een niet opstartend systeem aangezien er géén besturingssysteem gevonden kan worden !
 
update niet te installeren
Er zijn 2 mogelijkheden, of er hangt nog een HDD of er steekt nog een USB stick in je systeem, wat ik vermoed dat het zal zijn. Want ik had deze foutmelding ook zo.
Een tweede mogelijkheid is, dat er niet genoeg schijfruimte vrij is, maar ik denk dat het bij u niet dit is, omdat hij dan effectief zegt "onvoldoende schijfruimte beschikbaar".
 
in bericht #13 deelde ik je al mee dat er géén externe apparaten mogen aangesloten zijn behalve je toetsenbord en je muis zeker géén externe usb schijven ..
koppel dus al je externe media's los en probeer het opnieuw ..
 
het kalf was al veel eerder verdronken met die losse schijf , wist toen niet dat ik geen losse schijf aan de pc mocht hangen
aangezien ik je in bericht #3 al liet verstaan of het om een onderdelen update ging of eerder om een cumulatieve update ...en aangezien ik daar géén antwoord op kreeg kon ik u ook niet eerder meedelen dat er géén externe opslag media's mogen aangesloten zijn bij de upgrade( lees update) naar versie 1903
*alhoewel dit ook al eerder door mij werd meegedeeld hier op het forum !
 
status installeren blijft op 85 staan gaat nu toch verder naar 87 staat nu op 93

het is uw schuld niet hoor Qtex ben ik die niets kan ophouden :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan