Status
Niet open voor verdere reacties.
effe reageren op het laatste bericht van mik ...

het is zo dat je eerst dient te bellen ...zij verwijzen u dan inderdaad door naar de korste bijgelegen telenetshop..
waar ze de digicorder inderdaad eerst testen ....blijkt het dan dat deze stuk is geven ze u een andere mee indien je deze huurt ..

maar zij activeren deze al en jij (dus in dit geval de persoon die de digicorder binnenbrengt ) dient deze maar gewoon aan te sluiten ....
je hoeft deze zelf niet meer te activeren ....heb al 3x de digicorder moeten omruilen omdat deze telkens stuk was ...
nooit heb ik zelf deze moeten activeren ...

indien je een zelf starters pakket aanvraagt ( dus in dit geval is dit niet van tel ) maar indien je een zelfstarters pakket moet gaan ophalen dan dien je de digicorder wel zelf te activeren !

Er kwam op in mei dat deze binnen de 60 minuten geactiveerd ging zijn maar worden 3 uur, dan denk dat is niet normaal daarom naar de klantendienst gebeld. Ik zij nog tegen dat vrouwke aan de telefoon dan zijn ze in fout gegaan in de winkel maar nee zij ze, we zijn enkel onbemand.
 
Er kwam op in mei dat deze binnen de 60 minuten geactiveerd ging zijn maar worden 3 uur, dan denk dat is niet normaal daarom naar de klantendienst gebeld. Ik zij nog tegen dat vrouwke aan de telefoon dan zijn ze in fout gegaan in de winkel maar nee zij ze, we zijn enkel onbemand.

het activeren gebeurt gelijktijdig dat ze u de nieuwe meegeven , want ze geven de mac code in de computer samen met je account gegevens terwijl je deze nieuwe in ontvangst neemt ....
althans zo gebeurt het hier in de telenet shop waar ik telkens terecht kan ...
het kan dus zijn dat ze onderbemand zijn maar dan nog moeten ze de werk wijze opvolgen , zij mogen u niet een nieuwe digicorder meegeven zonder dat zij de mac code hebben geregistreerd .....denkelijk is dit wel gebeurt door de bediende die u geholpen heeft , maar hebben ze in brussel dit nog niet behandeldt , en zal dit morgen pas zijn .
 
Na nachtje slapen nog niets veranderd straks vliegt hij de deur uit.
 
Hebben ze gedaan maar blijkbaar huur ik deze ze gaan het nodige doen om de nieuwe reactiveren.

Blijkbaar?????? Ik had vroeger een gekochte digicorder. Ben overgestapt naar nieuw pack met fibernet. Heb een nieuwe HD Digicorder gekregen. Mijn oude is nog altijd beschikbaar. Die heb ik immers betaald. Toen mijn schoonzoon de overstap deed, had de technieker geen HD digicorder bij. Hij zei : "Je hebt toch een digicorder" Ik heb hem verwezen naar het contract waar in stond dat het pack bestaat uit een abonnement op internet, telefoon en HD Digitale tv. En vroeg hem of het misschien de bedoeling was dat hij minder kreeg of in het contract stond want de digicorder was van de schoonzoon aangekocht. Of hij nu een had of niet, het contract sprak van "inbegrepen". Anders mocht hij alles terug meenemen en contract opzeggen. Nadat technieker belde met Telenet, werd alles goedgekeurd en moest hij de digicorder ook bezorgen. Alles werdt keurig geinstalleerd en niks ervoor moeten betalen.
Ivan, ik kan maar zeggen, schrijf naar Telenet via hun website en leg klacht neer. (blijf vriendelijk maar kordaat) Toen ik dit deed voor het zonder internet zitten, kreeg ik de +/- 15€ kabelabonnement voor één maand terugbetaald als compensatie.
 
Deze morgen nog eens gebeld maar weer wachttijd, ga nu nog eens proberen.
 
heb nochtans ook geen klachten van telenet-digitale tv, inruilen van een defekte decoder geen probleem. kreeg wel de bemerking mijnheer van belgacom ge zit in de verkeerde winkel! tot ik mijn decoder liet zien! klant is koning ... soms?!
het kan al eens tegenvallen en dan zijn we boos! ga eens naar buiten, vloek voor honderd man en bekijk de zaak opnieuw.
S6!
grtz wivy
 
pffff zwijg er mij van deze morgen 1 uur aan telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn, nu ben ik weer aan proberen, zal tv Vlaanderen als het zo blijft.
 
pffff zwijg er mij van deze morgen 1 uur aan telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn, nu ben ik weer aan proberen, zal tv Vlaanderen als het zo blijft.

als es geroepen naar Antwanneke? maar wel heel hard roepen hé
 
Die hoor dat niet bier zit in zijn oren :p
Is opgelost na dat ik blijven bellen heb de persoon had het in 2 min geklaard, ze zei de vorige persoon had het ook kunnen doen maar blijkbaar heeft dit het niet gedaan.
 
Die hoor dat niet bier zit in zijn oren :p
Is opgelost na dat ik blijven bellen heb de persoon had het in 2 min geklaard, ze zei de vorige persoon had het ook kunnen doen maar blijkbaar heeft dit het niet gedaan.

Zo zie je maar, niet iedereen is even vlot in het afhandelen en oplossen. Maar gelukkig opgelost. Zou er ook een forum bestaan met de probleemoplossingen van dergelijke problemen?
 
Paar maanden geleden ook problemen gehad met digicorder, direct naar telenet Center geweest, nieuwe gekregen.
Thuis aangesloten en 1 uur wachten, daarna alles prima weer ok.
Ivan ga volgende x met je digicorder zelf naar een telenet Center (in Lokeren is er 1).
Als je belt zal het veel langer duren.
 
in oostende een "nieuwe" digicorder gaan halen.die mannen hebben zelf de activatie gedaan ,tegen dat ik terug thuis was was alles ok.
ik heb een oude digibox op de kop kunnen tikken voor een tweede toestel,wachttijd bij het bellen (rond de middag)1minuut,na een uur werkte alles.Ge moet zeker wat geluk hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan