Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zo de telenet klanten dienst is ook niet zoals het geweest is vandaag onze digibox stuk , nieuwe weesten halen en willen activeren na 2 uur was deze nog niet geactiveerd dus bellen naar 015666333 en geven digibox nummer in en smartkaartnummer dan zeggen ze door een technisch probleem kunnen wij uw niet verder helpen en dit zo 3 uur dat wij geprobeerd hebben. Dus ben nog aan proberen en ze gaan mijn telefoon vergoeden daar mogen ze zeker van zijn.

Vervolgd komt
 
je kunt de digibox ook online activeren op mijn.telenet.be
jij belt op het nummer 015666333 terwijl ik het nummer 015666666 dient te gebruiken !
 
je kunt de digibox ook online activeren op mijn.telenet.be
jij belt op het nummer 015666333 terwijl ik het nummer 015666666 dient te gebruiken !

breng niet op krijg maar maar muziek wacht tijd 5 min
 
En als ik dat ik dat op mijn factuur krijg dan gaan ze eens wat mee maken ze,
 
ik bel nu weer wachtijd 2 min en zijn er al 6, ik denk dat ze er allemaal doppers aan werk gezet hebben :p
 
thisgewoon druk , bij de klantendienst ...heb er zelf heen gebeld vandaag voor de buurvrouw...zij vroeg me te bellen in haar naam ..
heb er verschillende keren naar gebeld telkens een wachtijd van meer dan 5 minuten ...
tevens de beste tijd om hun te bellen is tussen 9.00 en 10.00 / tussen 12.00 en 13.30 u /en tussen 20.30 tot 21.00u
 
ben hier nu al 15 minuten aan bellen voor zo een provider kan dit niet meer vind ik . en digibox gaat nog niet
 
Ivan, ik begrijp niet goed, naar mijn weten heb je een fibernet lijn. Je hebt een digibox en telefoon. Als je dit in een pck hebt en je legt er maandelijks 5€ bij, dan kan je toch de ganse dag onbeperkt bellen zonder kosten. Je kan vanaf 16h tot 's morgens gratis bellen. Je kan dit ook naar GSM nummers.
Zie eens op mijn telenet naar hetgeen je hebt van telefoon. Er staan diverse zaken die je gratis kunt activeren. Dat bellen is Freephone 24. Voor de maandelijkse opleg van 5€ bel je de ganse dag naar gewone nummers (geen betaalnr en geen GSM) en gedurende de daluren ook naar gsm.
 
Ivan, ik begrijp niet goed, naar mijn weten heb je een fibernet lijn. Je hebt een digibox en telefoon. Als je dit in een pck hebt en je legt er maandelijks 5€ bij, dan kan je toch de ganse dag onbeperkt bellen zonder kosten. Je kan vanaf 16h tot 's morgens gratis bellen. Je kan dit ook naar GSM nummers.
Zie eens op mijn telenet naar hetgeen je hebt van telefoon. Er staan diverse zaken die je gratis kunt activeren. Dat bellen is Freephone 24. Voor de maandelijkse opleg van 5€ bel je de ganse dag naar gewone nummers (geen betaalnr en geen GSM) en gedurende de daluren ook naar gsm.

Ja maar je weet nooit he als je naar klantendienst moet bellen, na 19 min ben ik binnen gekraakt en was een heel vriendelijke vrouw amaai zwoele stem :p dus in weekendde werken die mannen niet dus binnen de 2 dagen zou het in orde moeten zijn ik laat weten wanneer het weer werkt .
 
Als mijn digicorder het vertikte, belde ik naar Telenet. Daar stuurden ze me naar de winkel waar ze cotract mee hadden. Deze kontroleerden mijn digicorder of hij wel degelijk defect was en hebben de nieuwe dan direct klaar gemaakt voor activatie. Zij geven alle nummers in en via self starter kan je activeren.
Heb hetzelfde van U voorgehad bij de dochter en ondanks de foutmelding werkte de digicorder perfect na het zonder stroom zetten ervan gevolgd door terug op te starten.
 
ook zaterdags is de telenet klantendienst bereikbaar ...
je kunt zelfs een technieker aan huis laten komen op een zaterdag vermits je dan bereid ben om 5€ per uur meer te betalen dan dat ze door te week vragen ..
 
Als mijn digicorder het vertikte, belde ik naar Telenet. Daar stuurden ze me naar de winkel waar ze cotract mee hadden. Deze kontroleerden mijn digicorder of hij wel degelijk defect was en hebben de nieuwe dan direct klaar gemaakt voor activatie. Zij geven alle nummers in en via self starter kan je activeren.
Heb hetzelfde van U voorgehad bij de dochter en ondanks de foutmelding werkte de digicorder perfect na het zonder stroom zetten ervan gevolgd door terug op te starten.
Hebben ze gedaan maar blijkbaar huur ik deze ze gaan het nodige doen om de nieuwe reactiveren.
 
effe reageren op het laatste bericht van mik ...

het is zo dat je eerst dient te bellen ...zij verwijzen u dan inderdaad door naar de korste bijgelegen telenetshop..
waar ze de digicorder inderdaad eerst testen ....blijkt het dan dat deze stuk is geven ze u een andere mee indien je deze huurt ..

maar zij activeren deze al en jij (dus in dit geval de persoon die de digicorder binnenbrengt ) dient deze maar gewoon aan te sluiten ....
je hoeft deze zelf niet meer te activeren ....heb al 3x de digicorder moeten omruilen omdat deze telkens stuk was ...
nooit heb ik zelf deze moeten activeren ...

indien je een zelf starters pakket aanvraagt ( dus in dit geval is dit niet van tel ) maar indien je een zelfstarters pakket moet gaan ophalen dan dien je de digicorder wel zelf te activeren !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan