Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook, Belgacom buiten gesmeten wegens rekeningen die de pan uitswingen. Indertijd was dat telefoon alleen. Telenet had nog géén lijn. Maar ik kon wel op dezelfde lijn van Belgacom blijven bellen. Telenet zorgde voor de facturatie. Vanaf de 1e rekening, zeker 30% minder telefoontjes. Nochthans, belgedrag was hetzelfde.
Nadien kwam Telenet met eigen lijnen en internet, tv enz..... Nu heb ik een pack bij Telenet. Als er al eens iets is, raakt het altijd opgelost. Maar Belgacom : NOOIT MEER!!!!!!
 
amai das ook niet alles@ddragon begrijpt het;)

De prijs om gewoon te surfen (downloaden was bijna onmogelijk aan die snelheid) met een V90 modem (eind vorige eeuw) langs de telefoonlijn van Belgacom was in de daluren 40 BEF en gedurende de andere uren 100 BEF per uur. Telefoneren of opgebeld worden tijdens het surfen was niet mogelijk zonder een technieker van Belgacom te laten komen en een "splitter" te laten plaatsen.

Vanaf het ogenblik dat Telenet hier verkrijgbaar was ben ik dadelijk overgestapt, eerst enkel internet en nadien ook telefoon.
Dat was maandelijks een geweldige besparing (op beide) en voor het surfen een snelheid die enkele honderde keren hoger lag dan voorheen.
In mijn kennissenkring is er maar 1 persoon meer over die nu nog langs de telefoonlijn surft (scarlet). Hij betaald al jaren voor een hoge downloadsnelheid, maar kan amper ergens tussen de 3 en 5 Mbits halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan