Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Ik krijg sinds enkele dagen "de gegevens konden niet verkregen worden" als Telelimit probeert contact te maken met Telenet.
Heeft iemand deze foutmelding ook gekregen.
 
Aangezien Telenet die informatie niet vrijgeeft via een SDK of dergelijke, moeten zulke applicaties die informatie van de Telenet website "hacken". Dus wanneer Telenet iets aan hun Telemeter website aanpast is de kans groot dat zulke apps nietmeer/slecht werken. Ik gebruik hier ISPmonitor, en deze werkt nog wel correct.
(Maar aangezien Telenet binnenkort zen downloadlimieten op men abonnement gaat opheffen, ga ik dat nietmeer nodig hebben.)
 
Enkel op huidige Fibernet abbos. Op de oudere (en hogere) abonnementen (zoals Expressnet XL) gaat het pas vanaf februari 2013.
 
Aangezien Telenet die informatie niet vrijgeeft via een SDK of dergelijke, moeten zulke applicaties die informatie van de Telenet website "hacken". Dus wanneer Telenet iets aan hun Telemeter website aanpast is de kans groot dat zulke apps nietmeer/slecht werken. Ik gebruik hier ISPmonitor, en deze werkt nog wel correct.
(Maar aangezien Telenet binnenkort zen downloadlimieten op men abonnement gaat opheffen, ga ik dat nietmeer nodig hebben.)

ISPMonitor werkt niet bij de Fibernet abonnementen omdat er geen verbruik grafiek meer is.
Hopelijk komt er vlug een aangepaste Telelimit.
 
ISPMonitor werkt niet bij de Fibernet abonnementen omdat er geen verbruik grafiek meer is.
Hopelijk komt er vlug een aangepaste Telelimit.

Het verbruik is er nog altijd bijgehouden. Telenet behoud zich het recht voor van als ge een bepaalde limiet overschreden hebt, om u aan lagere snelheid verder te laten werken. Dit tot de maand verlopen is. Die limietgrens is variabel. Maar is nog altijd te bekijken via "Mijn Telenet"
Dit geeft Telenet op dit ogenblik weer. "Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 156,01 GB en 659,80 GB als grootverbruiker opgemerkt worden." En grootverbruikers worden tot einde maandperiode op lagere snelheid gezet.
 
Het verbruik is er nog altijd bijgehouden. Telenet behoud zich het recht voor van als ge een bepaalde limiet overschreden hebt, om u aan lagere snelheid verder te laten werken. Dit tot de maand verlopen is. Die limietgrens is variabel. Maar is nog altijd te bekijken via "Mijn Telenet"
Dit geeft Telenet op dit ogenblik weer. "Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 156,01 GB en 659,80 GB als grootverbruiker opgemerkt worden." En grootverbruikers worden tot einde maandperiode op lagere snelheid gezet.

Hier werk de telemeter van vorige maand al niet meer dus al veel binnen gehaald.
 
Hier werk de telemeter van vorige maand al niet meer dus al veel binnen gehaald.

Maar welke shake of Pack heb je dan? Met Fibernet heb je geen limiet. Zelfs als je grootverbruiken bent voor de rest van de maand geloof ik dat je het verschil niet veel zult merken.
 
Maar welke shake of Pack heb je dan? Met Fibernet heb je geen limiet. Zelfs als je grootverbruiken bent voor de rest van de maand geloof ik dat je het verschil niet veel zult merken.


Basic Shak
 
Het verbruik is er nog altijd bijgehouden. Telenet behoud zich het recht voor van als ge een bepaalde limiet overschreden hebt, om u aan lagere snelheid verder te laten werken. Dit tot de maand verlopen is. Die limietgrens is variabel. Maar is nog altijd te bekijken via "Mijn Telenet"
Dit geeft Telenet op dit ogenblik weer. "Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 156,01 GB en 659,80 GB als grootverbruiker opgemerkt worden." En grootverbruikers worden tot einde maandperiode op lagere snelheid gezet.

Zonder Telelimit moet je om uw verbruik te kennen steeds naar "Mijn Telenet - Telemeter" gaan. Met Telelimit stond dat steeds in uw systemtray.

Nog iets over die getallen: Hoe meer u download hoe hoger die maximum getallen worden...
Bij mij staan die getallen nu op 258 en 742 en mijn verbruik is nog maar 137.
Tegen dat mijn verbruik 200 is geworden staan die getallen weeral een pak hoger.
 
@ J.W.
wil je hiermee zeggen dat je nu al een 137 GB verbruikt heb !
en dit terwijl elke 6 de van de maand het verbruik terug op nul gezet word!
zelf heb ik nu een verbruik van 40,56GB met de volgende melding
**Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 172,44 GB en 699,92 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

indien jij dus nu al een verbruik heb van 137 GB en der zit niemand anders op je verbinding ,
dan ben je waarschijnlijk volgende week al een grootvebruiker en zal je internet op een lagere snelheid gezet worden !

tevens je kan Telelimit op elke Windows instaleren behalve op de XP of een andere besturingssysteem dan Windows.
Telelimit is daar bovenop ook nog gratis te gebruiken ..... LEES hier meer erover
om Telelimit te kunnen gebruiken moet je de inlog gegevens van Telenet gebruiken die je gekregen heb .
Download de nieuwste versie van Telelimit v1.0.2.0
 
@ J.W.
wil je hiermee zeggen dat je nu al een 137 GB verbruikt heb !
en dit terwijl elke 6 de van de maand het verbruik terug op nul gezet word!
zelf heb ik nu een verbruik van 40,56GB met de volgende melding
**Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 172,44 GB en 699,92 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

indien jij dus nu al een verbruik heb van 137 GB en der zit niemand anders op je verbinding ,
dan ben je waarschijnlijk volgende week al een grootvebruiker en zal je internet op een lagere snelheid gezet worden !

De datum dat de teller op nul gezet wordt, is de datum dat je abonnement actief werd gezet. Is bij iedereen verschillend...
 
dat kan zo zijn , maar dan nog is het verbruik van J.W. aan de hoge kant !

Bwa, als ik me laat gaan ga ik daar ook snel aan zitten. Spijtig genoeg heb ik nog een limit van 100GB. Moet met daar serieus voor inhouden...
 
Ik heb maanden dat ik de 100 niet haal. Dan ook maanden dat ik tot 130 ga. Meer gebeurd heel zelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan