tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bijna 2 jaar bij tele2 geweest, ook niets van problemen na een matige start.
Als je nooit overstapt heb je bij geen enkele provider problemen.
Als je telenet hebt en je verhuist dan moet je opnieuw ansluiting en modem betalen.
Op ADSL neem je je telefoonsignaal mee, abo loopt gewoon verder.

Activeringskosten

""Als je verhuist, betaal je een activeringskost voor de kabeltelevisieaansluiting. Jouw andere huidige producten worden gratis op je nieuwe adres overgezet.""

NijltjeTweety,Stad of provincie A'pen en alde ziekenhuizen hebben ISDN-linen van TELENET!!! Wie zet die? Want het medium ISDN gaat NIET over de kabel.Telenet huurt die lijnen aan Big Brother BGC. In mijn bedrijfswagen (BGC) hangt trouwens een gsm zakje van TELENET (aan mijn spiegel van de vooruit) iedereen kan en mag het zien!

Mistico wat zegt uw telefoonlijn, Back on topic!Kunt ge de sprekende klok bellen of krijgt ge een soort overbelast of bezettoon?Toestel wel rechtstreeks op belgacom prisseke zetten!
Groetjes wivy

hallo heb de foon in het contact van de lijn gestoken nummer 1200 gebeld maar komt enkel bezet toon op geen sprekende klok
en nu ben ik bang dat ik de eazy box ertussen zet ik niks meer heb zoals de vorige keer wat is dat ingewikeld zeg overstap doen

vandaag gebeld naar tele 2 en ze gingen me en upgrade pakket toezenden eind dees week begin volgende week zou ik moeten kunnen conecteren pfff wat en elende zeg

Tele2 eindelijk aktief,2 mogelijkheden nu:
1.modem is al geprogrammeerd
2.zelf programeren

Meestal optie 2,hoe je dat doet heb ik al eerder vermeld en volg nauwgezet het boekje van tele2.Succes wivy,BGC-tech.Laat iets horen hé!

Laatst bewerkt:
Tele2 eindelijk aktief,2 mogelijkheden nu:
1.modem is al geprogrammeerd
2.zelf programeren

Meestal optie 2,hoe je dat doet heb ik al eerder vermeld en volg nauwgezet het boekje van tele2.Succes wivy,BGC-tech.Laat iets horen hé!

I de testaankoop van deze maand staat een verbluffend artikel over tele2... klant had door hun fout geen verbinding meer en moest volgens hen verbrekingsvergoeding betalen ;!

I de testaankoop van deze maand staat een verbluffend artikel over tele2... klant had door hun fout geen verbinding meer en moest volgens hen verbrekingsvergoeding betalen ;!

Ik heb ook in test aankoop in het verleden artikels gelezen over slechte facturatie.
Welnu, het is pas sinds mijn overstap naar euphony dat ik daar voor het eerst mee werd geconfronteerd.
Ik ben al een tijd gestopt met die onzin nog te lezen.
Als tele2 minder dan de helft van wat in testaankoop werd gepubliceerd op het geweten heeft zou ik hier begin deze topic niet komen melden eind dit jaar terug te keren naar mijn oude stal.
Denk er van wat je wil.
Verbindingsproblemen heb ik bij euphony ook zowat elke 2 maand gehad.
Nu is het toch al 4 maand geleden, dat is een record.
Wat denk je van de telefoonproblemen bij dommel?
Iedereen kan er weg door contractbreuk.
Word daarover gezeurd?
Neen hoor.
Het is steeds dezelfde die word zwartgemaakt.
Test aankoop ----> F**ck YOU

JW, we waren bezig over een artikel over tele2 zelf.
Jij komt aandraven met een algemeen artikel dat niets terzake doet, net als de rest van de recente post.
Wie het woord liegen in de mond nam weet ik niet, blijkbaar heb ik dat gemist.
Deze topic gaat over verbindingsproblemen.
Ik hoop dat mistico nog zin heeft te posten over zijn probleem, want deze eindeloze discussie is al een poosje uit de hand aan het lopen.
Nogmaals, kunnen we eindelijk eens ON TOPIC blijven A.U.B.
Ik krijg zin maatregelen te nemen.
Wie nog offtopic word ban ik voor een week.

Laatst bewerkt:
We zullen het als volgt oplossen voor zij die het niet laten kunnen.
Wie nog zin heeft om sherlock holmes te spelen mag verder spelen op deze pagina.
En kan dit onderwerp nu eindelijk eens deftig behandelf worden,
Dank u

v andaag weer sms gehad van tele 2 dat de lijn is geactiveerd mag men modem eraan hangen doe ik morgen als men maat hier is hoop dat het deze keer wel lukt hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan