ja ok wivy maar ik kan dit hier toch niet melden zolang het probleem met tele2 is opgelost ik snap dat dus eht niet waarom ze eerst 359 euro terugstorten en daar direct en andere factuur bijvoegen van425 euro
ondertussen gebeld met de ombudsdienst niet betalen zeggen ze wachten tot ze daar mer van weten ik vind dit echt ongehoord na al mijnproblemen met tele2 als dat zo verder gaat shrijf ik een brief naar de krant van hun praktijken zodat de mensen zijn verwitigd welk bedrijf dat is ongehoord vind ik
Het heeft al meer in de krant gestaan, en nog meer in test aankoop.
Maar zolang de facturatiedienst van tele2 hun werkwijze niet bijstelt zullen dit soort problemen blijven duren.
Je geld is terug gestort, negeer de facturen gewoon die ze nu nog sturen.
Je staat recht in je schoenen dus zullen deze problemen vanzelf wel stoppen.
Kijk, dit is het vervolg op mijn verhaal bij tele2.
Ik had de klantendienst van tele2 gecontacteerd.
1x om te vragen wat en hoe te veranderen van provider, 2ex om te zeggen niet meer te factureren.
Op facturatie bleek later niemand te zijn ingelicht, en ook op de technische dienst wist niemand iets.
Na ontvangst van een brief door euphonynet belde de technische dienst me op, zoals ik reeds vertelde.
Ik had al een brief geschreven, gefaxt zelfs.
Toen nog een brief gestuurd, maar aangetekend en het was in orde.
Dus de 3 diensten van tele2 hebben niets met elkaar te maken, ze doen elk hun zin.
Iemand die alles zelf installeert krijgt goede hulp van de technische dienst, daarover ben ik zeer tevreden.
Ook de facturatie was steeds in orde.
Maar bij vroegtijdige stopzetting van het contract krijg je steeds vodden.