E-mail synchronisatiefout Office Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds installatie Office 2019 bij een vriend geeft Outlook aan dat er synchronisatiefouten zijn. Wat ik ook deed, ze werden niet opgelost. Hij leegde iedere keer de foutmelding en was tevreden want verder ging alles goed. Tot vorige week de foutmelding 800CCCD2-0-0-733 verscheen.
Iemand hier een oplossing voor?
 

In het kort, die vriend heeft waarschijnlijk bepaalde folders hernoemd. Al dan niet gevolg van een upgrade. Maar vermoedelijk manueel. Hij moet eens kijken of de gekoppelde accounts dezelfde folders hebben. Na te kijken via de webmail van die bepaalde accounts.
Is nogal vaag, maar kan het moeillijk anders verwoorden.
 
Dank voor de reactie. Ik heb die nieuwe laptop indertijd geïnstalleerd. Na de installatie van een nieuwe office 2019 deed het synchronisatie zich meteen voor. Aan Outlook is alleen maar zijn eigen account gekoppeld, voor zover ik dat kan zien. Is er een mogelijkheid te achterhalen welke mij niet bekende en onzichtbare accounts te achterhalen?
 
Dat is rechttoe-rechtaan : doe een Send-Receive all folders en kijk ondertussen naar het detailscherm.
Daar zie je welke accounts worden gesyncroniseerd.
Wat je niet ziet, is er niet ...

Je kan ook gewoon kijken in de instellingen van de accounts.
Als er meerdere accounts zichtbaar zijn voor die Outlook dan staan die daar opgelijst
 
Wilde even melden dat de fout is opgelost. Dat ging niet door het verwijderen van het inderdaad aanwezige 2e (icloud-account). Maar nadat ik iCloud op zijn computer installeerde kon ik in die app aangeven dat hij email niet meer moest synchroniseren. Heeft even geduurd voordat ik daar achter was.
Dank voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan