Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zit hier al 4 uur zonder internet dus ben ik nu langs iphone online heb mij een persoonlijke hotspot gemaakt. Zou enkel gaan om de storing hier in zele
 
allé dit is echt iets dat aanspreekt over de kritiek van BGC, bij telenet gebeurt het ook! wij zijn normale bedrijven en de storing wordt snel opgelost!
hopelijk is het nog deze avond opgelost! dit wens ik niemand toe: geen tv, telefonie en internet!
zal eens de collega's van telenet aanspreken, sans racune!, iedereen verdient zijn boterham!

een overstap naar BGC zit er zeker NIET in? wij geven dezelfde service!
ik ben GOD niet, wil het het soms zijn!
 
met een I-phone kunt ge via het netwerk naar een ander I-phone bellen zonder kosten, of vergis ik mij?
een veronderstelling die door collega's is bevestigd!

grtz.wivy
 
met een I-phone kunt ge via het netwerk naar een ander I-phone bellen zonder kosten, of vergis ik mij?
een veronderstelling die door collega's is bevestigd!

grtz.wivy
Als je alle 2 wifi gebruikt.
 
allé dit is echt iets dat aanspreekt over de kritiek van BGC, bij telenet gebeurt het ook! wij zijn normale bedrijven en de storing wordt snel opgelost!
hopelijk is het nog deze avond opgelost! dit wens ik niemand toe: geen tv, telefonie en internet!
zal eens de collega's van telenet aanspreken, sans racune!, iedereen verdient zijn boterham!

een overstap naar BGC zit er zeker NIET in? wij geven dezelfde service!
ik ben GOD niet, wil het het soms zijn!

Was van 5 uur dat ik thuis kwam tot ik gaan slapen ben dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan