Opgelost Spotnet aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Vandaag raak ik niet meer op Spotnet. Krijg melding dat ik VPN moet installeren.
Knipsel.JPG


Dit zou gratis kunnen. Klopt dit?
 
Is toch optioneel (of is het aangepast)? Ok, ze dringen zich een beetje op...
En gratis zullen ze dit ook niet aanbieden. En daarboven is er ook geen reden om dit aan te nemen...
 
Je klikt gewoon op het kruisje rechtsboven. Sluiten dus.
Verder gewoon straal negeren die troep.

Straal negeren en niets meer binnen te halen? Wat ik hier meemaak is dat er niets meer binnen te halen valt als ik het niet download. Daarom vertrouw ik het ook niet.
Had via de site te weten willen komen of ik de enige ben die dit voor heeft. Heb gescand en geen virussen of malware gevonden.
 
Ik heb reeds geruime tijd de versie 2.0.0.284. Kreeg regelmatig een pop-up over die VPN. Vandaag niets meer binnen te halen. Zopas de laatste versie willen plaatsen maar krijg de melding dat ik deze al heb.

Knipsel 1.JPG
 
denk toch dat er iets verkeerds staat betreffende de gegevens .. kan dit niet vergelijken aangezien ik SunnyUsenet gebruik en jij waarschijnlijk deze gegevens van het forum
*account 1 is weg gevallen zag ik juist ..
 
denk toch dat er iets verkeerds staat betreffende de gegevens .. kan dit niet vergelijken aangezien ik SunnyUsenet gebruik en jij waarschijnlijk deze gegevens van het forum
*account 1 is weg gevallen zag ik juist ..

Neen hoor, heb op aangeven van U ook een SunnyUsenet account.
Maar heb alles van Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met die versie. Is ondertussen al geruime tijd bezig met alles opnieuw op te halen.
Dus zou moeten werken.

In orde, werkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan