Smartphone Sony XPeria Z2 Compact - scherm - icoon APP's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Op het beginscherm staan verscheidene iconen van programma's die men veel gebruikt.
Ook de standaarden : Bellen - Camera - Foto's - Instellingen.

Na enkele handelingen te hebben gesteld zie ik dat het icoon - dat mijn APP's weergeeft - er niet meer bijstaat.
Ik kan dus niet meer naar de lijst van alle geplaatste programma's gaan - met hun eigen icoontje -.

Hoe kan ik dit icoon terugkrijgen ?

Dank
Flamingo
 
Kan je nog in play store geraken? Indien ja, kijk dan in je bibliotheek en zie of die app daar tussen staat. Staat hij daar tussen, installeer deze opnieuw. Die heb je dan terug. Maar om eerlijk te zijn, begrijp ik niet echt goed de vraag. Dus hoop ik dat mijn antwoord is wat jij zoekt.
Als jij van onderaan je scherm naar boven veegt, komen al jou apps dan niet te voorschijn?
 
Beste cve,

Ik denk dat ik mij niet goed heb uitgedrukt.

Het gaat mij om het "verzamelicoon" WAARIN alle ingestelde iconen - door Sony en door mij- tezamen zijn opgeslagen.
Wanneer ik naar boven veeg, dan heb ik ze.
Maar ik wil die "verzamel APP" terug.

Voorbeeld :
Men heeft de "verzamel APP" "Instellingen" en DAARIN staan alle APP's met info.

Flamingo
 
Beste Flamingo,
Ik begrijp nu wat jij bedoeld, maar ik zal u niet kunnen helpen vrees ik. Ik weet bv niet of het icoon gewoon is verwijderd of de app helemaal is verwijderd. Indien het icoon is verwijderd, dan zal je hem moeten terug zoeken in de lijst van apps door omhoog te vegen, de desgewenste app gevonden, blijvend op drukken en dan kan je deze dan op je startscherm plaatsen. Heb je hem helemaal verwijderd, zal je moeten doen wat ik je gisteren al vermeld heb, dan ga je naar play store, daar ga je naar bibliotheek en daar staan alle apps die eerder al hebt gehad, maar niet meer zijn geinstalleerd. Dan klik je erop en installeer je deze opnieuw. Dan moet je deze terug gaan zoeken in je lijst zoals hierboven reeds vermeld en terug plaatsen. Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is.
 
Beste cve,

OPGELOST !!! Per toeval gevonden.
  • Naar boven vegen zodat men de gehele groep iconen ziet
  • Rechtsboven 3 streepjes = "Apps sorteren" en "Instellingen"
  • Instellingen : "Omhoog vegen inschakelen"
  • Inschakelen = groepsicoon op basisblad verdwijnt en alle iconen staan op blz 2 wanneer men "naar boven veegt".
  • Uitschakelen = groepsicoon (is witte ronde met 6 zwarte stippen) staat op basisblad = daarop tippen en alle iconen verschijnen.
Men heeft dus 2 mogelijkheden om de iconen te laten verschijnen.

Dit was ter info voor allen door zulks zou voorhebben.

Flamingo
 
Beste cve,

OPGELOST !!! Per toeval gevonden.
  • Naar boven vegen zodat men de gehele groep iconen ziet
  • Rechtsboven 3 streepjes = "Apps sorteren" en "Instellingen"
  • Instellingen : "Omhoog vegen inschakelen"
  • Inschakelen = groepsicoon op basisblad verdwijnt en alle iconen staan op blz 2 wanneer men "naar boven veegt".
  • Uitschakelen = groepsicoon (is witte ronde met 6 zwarte stippen) staat op basisblad = daarop tippen en alle iconen verschijnen.
Men heeft dus 2 mogelijkheden om de iconen te laten verschijnen.

Dit was ter info voor allen door zulks zou voorhebben.

Flamingo
Dat hangt af van launcher tot launcher. Als ik naar boven veeg zie ik mijn apps, maar ik heb daar dan geen 3 streepjes bijvoorbeeld. Het is bij mij de standaard Huawei Launcher.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan