Sony Xperia XZ2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sony Xperia XZ2


sony-xperia-xz2-002.jpg

Inleiding:
Sony brengt in April 2 nieuwe vlaggenschepen uit en dit is de grootste van de 2. Hij vervangt de XZ, maar wat mogen we nu gaan verwachten van deze XZ2 die ook nog eens in een helemaal vernieuwd kleedje steekt?

Scherm:
IPS LCD capacteief aanraakscherm, 16 miljoen kleuren.

Afmetingen:
5,7 inch, 76,1% scherm tot body ratio.

Resolutie:
1080 x 2160 pixels, 18:9 ratio, 424 PPI, Full HD+

Bescherming:
Corning Gorilla Glass 5

Camera:
Achteraan:
19 MP f/2.0 25mm 1.22µm pixel lens camera met LED flits, Gyro EIS (beeldstabilisatie) , voorspellende fase detectie, laser autofocus & aanraakfocus, glimlach en gezichtsherkenning, panorama en HDR

Vooraan:
5 MP f/2.2 gyro EIS ( beeldstabilisatie)

Chipset:
Qualcomm Snapdragon 845

CPU:
Octa-Core 4 x 1,7 Ghz Kryo 385 Silver & 4 x 2,7 Ghz Kryo 385 Gold.

GPU:
Adreno 630

OS:
Android 8.0 Oreo.

Geheugen:
4 GB RAM, 64 GB intern geheugen

Kaartslot:
Micro SD, tot 400 GB, gebruikt tweede SIM slot ( enkel dual SIM model)

Batterij:
Een door gebruikers moeilijk te verwijderen 3180 mAh sterke Li-Ion batterij.

Sensoren:
Vingerprintscanner achteraan, accelerometer, gyro, proximity, barometer, kompas , kleurenspectrum.

SAR:Specifieke Absorptie Ratio is de volledige benaming van SAR. Wil je meer weten, klik hier.
Nog niet gekend.

Prijs:
Adviesprijs 800€

Bron:
Sony Xperia XZ2
 
Laatst bewerkt:
Xperia;n231876 zei:
Toch maar een hoesje halen morgen, vind hem nogal 'glibberig' in de hand :)
Die luxe heb ik helaas niet om al die toestellen eens in mijn handen te krijgen. Dat zou nogal een luxe zijn. Dat zou ik ook wel meedelen in mijn reviews als ik die mogelijkheid meekreeg, maar daarvoor moeten we een dikke sponsor hebben. die Android sectie is te klein om daar iemand wakker voor te kunnen maken. Maar ik zou het wel willen kunnen. Heb ook het idee sinds de update van VB4 naar VB5 dat het aantal lezers van mijn werk flink geslonken is. Terwijl ikzelf vind dat mijn reviews naar een hoger niveau geklommen zijn door de toevoeging van foto, SAR waarde, prijs stelling (indien ik deze dingen ergens te sprokkelen vind natuurlijk)
 
Met je reviews ben je up to date hier en goed, enkel denk ik dat het tijdperk van forums flink achteraan gaat. Iedereen springt op andere multimediakanalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Help me hier eens door Xperia? Ik wil echt meer lezers halen. Ik ben 1 en al oor voor verbetering. Dat mag gerust ook input zijn van leden hoor. Die andere multimedia kanalen, ik kan dat ook doorlinken naar hier of omgekeerd he. Alle hulp om meer lezers te krijgen is zeer zeker welkom. Want er kruipt heel veel tijd in het opzoeken en maken van zo een review dat ik dan niet graag zie dat er maar 30 mensen komen kijken zijn.
 
Laatst bewerkt:
Xperia;n232365 zei:
You tube, Instagram, Twitter, Twitch enz .... genoeg keuze ...

Ik ken You tube, instagram, twitter, twitch ken ik niet. Maar mijn kennis op deze vlakken zijn echter heel magertjes. Kan jij mij hier wat in verder helpen? You tube al zeker niet, heb geen phones in mijn handen om dan zo te kunnen reviewen. ik gebruik geen enkel van al deze kanalen, behalve dan You tube om naar te kijken, maar zelf posten heb ik nog nooit gedaan. Dat mag ook via privé bericht hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan