Hardware schermen delen

hallo

ik heb een laptop Dell met windows 10 erop en een touchscreen IIyama met android daarop
nu wil ik het scherm van de laptop delen/dupleceren op het IIyama scherm
echter dit lukt niet
schermen zijn verbonden met hdmi en wifi, bluetooth actief
ik kan het IIyama scherm niet detecteren vanop de laptop
en bijgevolg niet dupliceren ook niet
er is geen ander beeldscherm gedetecteerd is de melding
ik kan de laptop wel aan een tv scherm delen met hdmi - hdmi poort ok
hdmi kabel is een nieuwe

iemand een idee?
op google vind ik niet direct iets

dank u

laptop is hp 17 cn9043ng gewone laptop met 8gb Ram en intel processor rond 3.8ghz zonder externe graka
geen extra drivers geinstalleerd , af fabriek
scherm is iiyama prolite 10 inch TW1023ASC met android besturingssysteem
kabel is hdmi kabel van mini hdmi maar gewoon hdmi

blijkbaar is scherm soort van tablet
dan wss niet te doen om scherm te dupliceren
of mss vue software

Die Ilyama is idd. een geval apart : zou je een tablet kunnen noemen.
Om het scherm van die tablet weer te geven op je PC zou je software moeten gebruiken zoals Airdroid e.a. maar dat zal je niet dichter bij je doel brengen. Dat is namelijk wat het zegt : scherm weergave ! En met Windows 10 mag je dat helemaal meteen vergeten. Een document dat op je PC staat laten bewerken vanop die tablet kan niet...

Waarom niet gewoon het document op die "tablet" zetten (als hij Android bevat heeft hij ook een opslag), ondertekenen en dan terug naar PC overzetten ?

Mooi uitgelegd in #9 van @The End - en goed te volgen ... probeer het maar eens.

Kleine kanttekening : de 4de methode, nl. digitaal ondertekenen is NIET de in BE aanvaarde methode voor digitale ondertekening.
Die gebeurt immers op basis van een certificaat en dat heeft in ons land géén rechtskracht.
Maar als ik afga op je vraag in #1 was dat ook niet de bedoeling en wou je gewoon een visuele handtekening.
Dat staat hier knap uitgelegd en zelfs zonder gebruik te maken van je tablet-scherm.

Succes !

Terug
Bovenaan