Dock op 2 schermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben nog maar enkele dagen lid, en heb al een vraagje...
Ik heb sinds kort een Mac, Met 2 schermen.
Is het mogelijk op het dock op de 2 schermen te zetten?

Alvast bedankt,

Groetjes, Bart
 
ik heb je bericht verplaats naar het juiste gedeelte ...
wat betreft je vraag heb jij effectief 2 aparte schermen ...of is het zo dat je 1 scherm heb opgesplitst in 2schermen "split view"
want als het split view betreft is het dus niet mogelijk om het dock (taakbalk in Windows ) over 2 schermen te zetten .
graag dus een bevestiging of het hier dus effectief over 2 aparte schermen gaat .

indien het om 2 apa
rte schermen zou gaan dan is het antwoord nee je kunt het dock wel verplaatsen naar het 2de scherm maar het is niet mogelijk om op beiden schermen het dock te behouden tenzij je op beiden schermen hetzelfde beeld draait ..en ik denk dus dat het niet de bedoeling is om hetzelfde beeld te gebruiken ..het ligt er dus aan of je een synchrone weergave wilt hebben of een uitgebreid bureaublad .
wil jij een uitgebreid bureaublad gebruiken dan zou je wel het dock kunnen verplaatsen ..
*om het dock te verplaatsen naar het 2de scherm ..
ga je naar Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Rangschikking.
In het plaatje heeft 1 van de 2 schermen een witte balk, dit is het scherm met de menubalk en het dock.
Pak die witte balk en sleep het naar het andere scherm, dan zal dat scherm de menubalk en het dock krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan