Samsung tablet met WiFi en 4g+ en roaming in eu

Status
Niet open voor verdere reacties.
* de vraag is nu of de TS de optie wilt overwegen om zijn toestel terug te zetten naar de fabrieksinstelling … wetende dat alles verwijderd word ..

  • Wanneer bepaalde applicaties niet meer naar behoren functioneren of wanneer je Samsung Galaxy Tab A erg traag is, dan kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen of indien er functies zijn die niet meer correct werken .
  • De telefoon wordt daardoor teruggezet naar de staat waarin deze zich bevond toen je hem voor het eerst hebt aangezet.
  • Let op: door het toestel te resetten gaan alle opgeslagen data en instellingen op het toestel verloren.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap instructies voor het resetten van de Samsung Galaxy Tab A naar fabrieksinstellingen
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
  • Kies Instellingen.
  • Scroll naar beneden.
  • Kies Back-up maken en terugze…
  • Indien gewenst, bij Google account, kies Back-up van mijn gegevens en kies een optie.
  • Kies Fabrieksgegevens herstellen.
  • Kies APPARAAT RESETTEN.
  • Kies ALLES VERWIJDEREN.
  • Alle opgeslagen data en persoonlijke instellingen worden van de Samsung Galaxy Tab A verwijderd.
  • De Samsung Galaxy Tab A start automatisch opnieuw op met de fabrieksinstellingen.
 
* de vraag is nu of de TS de optie wilt overwegen om zijn toestel terug te zetten naar de fabrieksinstelling … wetende dat alles verwijderd word ..

  • Wanneer bepaalde applicaties niet meer naar behoren functioneren of wanneer je Samsung Galaxy Tab A erg traag is, dan kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen of indien er functies zijn die niet meer correct werken .
  • De telefoon wordt daardoor teruggezet naar de staat waarin deze zich bevond toen je hem voor het eerst hebt aangezet.
  • Let op: door het toestel te resetten gaan alle opgeslagen data en instellingen op het toestel verloren.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap instructies voor het resetten van de Samsung Galaxy Tab A naar fabrieksinstellingen
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
  • Kies Instellingen.
  • Scroll naar beneden.
  • Kies Back-up maken en terugze…
  • Indien gewenst, bij Google account, kies Back-up van mijn gegevens en kies een optie.
  • Kies Fabrieksgegevens herstellen.
  • Kies APPARAAT RESETTEN.
  • Kies ALLES VERWIJDEREN.
  • Alle opgeslagen data en persoonlijke instellingen worden van de Samsung Galaxy Tab A verwijderd.
  • De Samsung Galaxy Tab A start automatisch opnieuw op met de fabrieksinstellingen.
Ik ga dat niet doen, want toen ik van Duitsland de grens over stak én in België was toen had ik wel internet via 4g+ dus is het volgens míj niet aan de tablet gelegen maar aan de datakaart van proximus die geen internet buiten toelaat.
Wanneer ik terug ben in België zal ik bij proximus eens gaan informeren of die3man mij daar de nodige uitleg kan verschaffen, als hij het zelf weet?

Qtex wat bedoel je met TS?
 
Zou jij je SIM van je smartphone eens in je tablet kunnen steken? Indien ja weet je meteen of hegaa' het kaartje of aan de tablet ligt. Volgens mij kan die SIM van je tablet niet werken in het buitenland gezien het een data kaartje is en dat is niet mee genomen in de eu regeling gelijk met een gewone telefoon SIM, waar sms, bellen en data samen in zit. Dus als je ermee op 4G zou kunnen vrees ik dat je je blauw zou betalen ook.
 
Ik denk dat ik gewoon ga wachten tot ik iemand van Proximus heb gesproken. Ik heb hier wifi en verder mijn smartphone mét roaming die werkt. Was benieuwd op technisch vlak waarom dat niet gaat in het buitenland.
Ik bedank iedereen die mij raad heeft gegeven.
Jefken.
 
Terug in België werkt mijn 4g+ tzal zijn dat ie het in het buitenland niet doet omdat het een datakaart als uitbreiding op mijn internet abonnement is zeker en alleen data.
 
Zoals ik dus al vermoede, omdat het een data kaart betreft gelden er andere regels dan voor een regulaire SIM kaart. Daar is de wet duidelijk over. Maar over data only SIM kaarten is er geen regelment en misschien ( ik hoop althans) heeft Proximus dit geblokkeerd om niet met een ferm gepeperde factuur thuis te komen. Dit kunnen ze enkel in een Proximus zaak jou vertellen of dit klopt of niet. Het is enkel gissen dat ik nu kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan