Status
Niet open voor verdere reacties.
Samsung Galaxy S8+


Inleiding:
Samsung had devorige jaren ook 2 vlaggenschepen maar die werden dan EDGE modellen,nu hebben ze het bij Samsung over een andere boeg gehooid en er een +achter geplaatst. Maar wat bied die + nu tegenover zijnbroertje/zusje zonder de +. Om te beginnen is het scherm nog groter,namelijk 6,2” tegenover 5,8”, ook krijgt hij een groterebatterij.


Scherm:
Super AMOLEDcapactief scherm.


Afmetingen:
6,2” inch 84%scherm tot body ratio wat aangeeft dat er dus heel kleine bezelsaanwezig zullen zijn.


Resolutie:
1440x2960 pixels529 PPI wat meer is als een QHD maar minder is als QHD+


Bescherming:
Corning GorillaGlass 5


Camera:
De + versie krijgtdus ook een lichtjes geupdate camera die vanuit de Galaxy S7 komt.
12MP f/1,7 26mmlens camera met OIS stabilisatie en LED flitser. Verder krijgt hijvolgende zaken mee, auto en aanraak focus, geo-tagging, simultaan 4Kvideo en 9MP beeld opname. Gezichts/glimlach herkenning, panorama eneen niet te versmaden Auto HDR.
De frontcamera iser ook eentje om duimen vingers van af te likken, hier komt net alsin zijn broertje een 8MP f/1,7 camera met een niet te versmaden AutoHDR.


Chipset:
Qualcommsnapdragon 835 voor de EU en voor US uit eigen huis Exynos 8895 Octa-EMEA


CPU:
EU: Octa-core 4x1,9 GHz Kryo & 4x 2,35 GHz Kryo
US: Octa-core 4x1,7 GHz Kryo & 4x 2,3 GHz EMEA


GPU
Adreno 540


OS:
Android 7.0


Geheugen:
4GB RAM en 64GBintern geheugen dat uitbreidbaar is door middel van een micro SDkaartje tot 256GB.


Batterij:
Een door degebruikers moeilijk te vervangen 3500 mAh sterke Li-Ion batterij.


Sensoren:
Iris scanner,vingerprintscanner achteraan gemonteerd, accelerometer, gyro,proximity, kompas, barometer, harstlagmeter, SP02


Specificaties:


SamsungGalaxy S8+
 
Binnenkort lost Samsung het Wifi en schermprobleem op. Als je het mij vraagt is dit voor een vlaggenschip van zo een gerenommeerd merk niet zo goed nieuws. Na hun groot accu probleem op de Note 7 zou je denken dat ze het nu meteen goed zouden doen, maar blijkbaar mag het merk zich wel veel fouten veroorloven voor ze van hun pluimen verliezen. Het moet niet van mij, maar het merk zou eens deftig op z'n bek moeten gaan denk ik voor ze zich terug gaan focussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan