Status
Niet open voor verdere reacties.
Samsung Galaxy J5 (2016)

Inleiding
Samsung geeft zijn Galaxy J5 van een update voorzien. Wat mogen we ervan verwachten?

Scherm
Deze Samsung Galaxy J5 komt met een 5,2” Super AMOLED scherm met een resolutie van 1280x720 pixels wat neer komt op 282 PPI, wat wel erg aanvaardbaar is voor een smartphone in de budgetreeks.

Camera’s
Samsung heeft ervoor gekozen om er een 13MP camera in te stoppen met een wonderbaarlijke f/1.9 28mm lens voor een smartphone in een budgetreeks. Hij krijgt daarenboven een LED flitser met autofocus, geo tagging en gezichts herkenning.
De frontcamera is een 5MP die eveneens de super f/1.9 kan voorleggen. Wat voor een rearcamera al uitzonderlijk is, is dat voor de frontcamera al zeker heel uitzonderlijk. Daarnenboven krijgt hij ook nog eens een LED flitser op de frontcamera erbij.

Chipset
De Samsung Galaxy J5 krijgt een Qualcomm Snapdragon 410 Quadcore processor geklokt op 1.2 GHz Cortex A53 met een Adreno 306. Hij krijgt daarenboven nog eens 2GB RAM en 15GB intern geheugen dat uitbreidbaar is tot 128GB door middel van een micro SD kaartje.

Batterij
De Samsung Galaxy J5 komt met een mooie verwijderbare 3100mAh Li-Ion batterij.

Specificaties

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5_(2016)-7869.php
 
Ik ben er zeer tevreden over.

Dat zal dan wel over het model van 2015 gaan, dit is een compleet nieuw toestel dat nog niet op de markt is. Wanneer hij in de Benelux zal te verkrijgen zijn en tegen welke prijs is helaas nog niet geweten.
Samsung maakt geen slechte telefoons alleen slechte skins. Ik weiger een Samsung te kopen zolang ze met Touchswich skin blijven werken. Dit vertraagt onnodig de smartphone, maar veel mensen zien graag dat er van alles beweegt en doet rond hun vingers blijkbaar, maar dat dit aan hun RAM vreet ergert de meeste mensen blijkbaar niet. Die van mij is heel sober een kaal met een kale Android, maar is wel heel vlot voor een toestelletje van net geen 100€. Hun camera's zijn dan wel weer om duimen en vingers van af te likken. Daar kan zelfs Sony die een Camera merk is zelfs nog iets van leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan