Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ben ik te oud voor begrijpend lezen maar volgensdit kan allemaal wag zijn door naar fabriek instellingen te gaan .
Dat is volgens mij net wat strikerfox bedoeld.zo moet je niet naar fabriek instellingen gaan.
Heb je het artikel achter de link ook echt gelezen ?fabriek instellingen = Ressenten
dat is een gevaarlijke raadgeving vind ik. als je niet op voorrand een back-up maakt ben je alles kwijt !
ik ken iemand die al zijn contacten kwijt was door zijn smartphone in fabriek instellingen te zetten.
dat is 1 van de zaken die al kan fout lopen en dan de foto en video ( herinneringen ) .
dit kan allemaal wag zijn door naar fabriek instellingen te gaan .
moet stap voor stap uitgelegt worden hoe je dat best aanpact.
Inderdaad - dat is de reden waarom TS zelf ook zei dat het niets met fabrieksinstellingen te maken had, zie #1, laatste zin.als ik het zo zie, heeft het niet te maken met fabriek instellingen.
het juiste woord gebruiken daar mee kan je wél tenenkrullend hilarisch vermijden.
ja een schrijf fout van 1 leter
Probeer dit dan eens gratis online : https://languagetool.org/nlHet is niet altijd eenvoudig als je dyslexie hebt
Bestaat ook voor FireFox.En indien je Chrome gebruikt kan je het ook toevoegen als extensie :.... wijst zichzelf !