Browser Safeonweb

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ber
  • Startdatum Startdatum

Ber

Steunend lid
Vip Lid
Nu is er ook een extentie van safeonweb voor Chrome browser , de andere browsers komen later .

Die extensie in Chrome heb ik al héél lang gebruikt, maar er onlangs terug uitgegooid - met de ietwat onduidelijke info die je daarmee krijgt ben je niet meteen veel opgeschoten.

De SafeonWeb-browserextensie werd op 16 oktober 2023 gelanceerd. Deze extensie, ontwikkeld door het Centrum voor Cybersecurity België (CCB), helpt gebruikers bij het beoordelen van de betrouwbaarheid van websites die ze bezoeken. De extensie is beschikbaar in de Chrome Web Store.

• Leuk
Waarderingen: Ber
Voor alle duidelijkheid, met onduidelijke info bedoel ik niet de taal of zo : ik ben perfect engelstalig ...
Maar wel het feit dat er veel blabla krijgt die je niet vooruit helpt, onnodige waarschuwingen en als het al terecht zou zijn, vage uitleg over reden en vooral wat eraan te doen is...
Stookt enkel onrust op, maar helpt je niet meteen vooruit.

• Leuk
Waarderingen: cve
Grappig, met Safeonweb krijg je hier op het forum een oranje schildje :unsure: ;)

1739779902939.png

Ja, klopt ... omdat ze géén informatie hebben over de 'organisatie/eigenaar' van de website PCTuts.
En dan geven ze oranje, enkel bij "bekende" (c.q. populaire) sites geven ze groen.

Laat dat nu net de reden zijn waarom ik die extensie heb verwijderd - in 99 % van de gevallen weet je nog niks = onnuttig.

• Leuk
Waarderingen: Ber
Terug
Bovenaan