Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Skippy Kan in NL anders zijn maar in BE kan je de router van de provider NIET buiten beschouwing laten, want dan krijg je geen verbinding meer met je ISP. De routers van Telenet en Proximus fungeren immers ook meteen als modem. Je kan ook je IP adres niet beïnvloeden, althans het extern zichtbare.
Dus als je een eigen router aanschaft dan kan dat, maar enkel ACHTER de officiële en de settings van die eerste bepalen natuurlijk wat je met de achterliggende kan instellen. In de praktijk komt het erop neer dat je best een AP instelling kiest dan en/of een switch gebruikt ipv. een router.
TS kan met de rest van je antwoord zeker alvast aan de slag, maar ik vraag me af wat zijn bedoeling is ...
??? Waar haal je dat vandaan ? Als de configuratie van je wifi op de eerste router goed is en je verbindt een AP in je tuin met een UTP-kabel dan wordt die toch gewoon overgenomen ?... Dus moet ik configuratie van deze geraken om mijn wifi te beveiligen ...
op de site van D-link (bericht #4) zijn beide handleidingen terug te vinden, configuratie met CD of webbrowser zijn netjes beschreven. het wachtwoord van de verbinding vind je op je telenet router of documentatie ervan. desnoods op een laptop die reeds een draadloze verbindig heeft gemaakt.Ik heb telenet, maar router hangt in berging(kelder) en in tuin is signaal redelijk zwak, wil ik van berging een utp kabel naar tuinhuis leggen ,en daar D-link DI-524 of DWL-2000Ap plaatsen , zo is de wifi sterker. Dus moet ik configuratie van deze geraken om mijn wifi te beveiligen .