regel in bestand niet kunnen verwijderen in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Ik heb een file verplaatst naar een uitwendige schijf. Daarna deze file proberen te verwijderen.
dan krijg ik telkens de melding. Dit idem staat niet langer in deze pc. Het bestand waar het in staat kan ik ook niet verwijderen. zo heb ik al 3 bestanden die ik niet kan verwijderen.
Wie weet raad???
 
wat voor bestand heb jij dan verplaatst ... hopelijk toch geen Windows bestand !

*heb je al eens Unlocker 1.9.2 gebruikt
Beste ik gebruik al jaren Unlocker dit is een totaal ander probleem
De pc zegt dat het bestand niet aanwezig is maar het blijft wel op de pc staan
trouwens het was gewoon een bestandje met verschillende jpg files
En ik heb wel een progi gevonden die dit kan verwijderen maar is weeral betalend opgelet dit is geen virus dit is een fout van Win 10.
Toch bedankt voor uw mededeling
 
het was gewoon een bestandje met verschillende jpg files

Dat kan niet, je kunt wel een map hebben met verschillende jpg files.

Soms wil de synchronisatie met de verkenner niet helemaal soepel verlopen met data op een externe schijf. Gebruik dan eens de rechtermuisklik en kies dan vernieuwen.
 
Beste, map of bestand blijft mij gelijk

Kan dit item niet vinden
Dit item bevindt zich niet langer in C:\...... Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw.

Vernieuwen helpt ook niet.

Ik ben gaan googlen en er zijn meer mensen met dit probleem. Maar niemand weet een oplossing
Bedankt voor uw mededeling
tutuut
 
je heb dus dat bestand verplaatst ...
kun je dan niet met rechts op dit bestand de eigenschappen opvragen en zodoende ook de locatie waar je dit bestand terug kunt vinden .. ?
 
Beste Ik heb dit bestand verplaatst naar een externe schijf voor vrienden.
Normaal als je een bestand of map of file verplaatst, Staat dit niet meer op uw pc.
In dit geval bestaat het niet meer kan je het ook niet terugvinden. Het gaat erover dat de regeltjes niet zijn verwijdert.
zo heb ik al 3 mappen of bestanden ze staan er maar volgens Win 10 Bestaan ze niet. Ook met recupe zijn ze niet te vinden.
Bedankt voor de moeite
tutuut
 
Beste, map of bestand blijft mij gelijk

Kan dit item niet vinden
Dit item bevindt zich niet langer in C:\...... Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw.

Vernieuwen helpt ook niet.

Ik ben gaan googlen en er zijn meer mensen met dit probleem. Maar niemand weet een oplossing
Bedankt voor uw mededeling
tutuut

Ik ken dit probleem niet en heb er ook nog nooit iets over gelezen. Dan is het moeilijk om daar een oplossing voor te weten.

Geef eens een linkje over iemand met een zelfde probleem, dan is daar misschien wat meer info te vinden over dit probleem.
 
http://www.pc-helpforum.b...it-item-niet-verwijderen/
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=88780
http://www.helpmij.nl/for...estand-niet-verwijderbaar
http://www.minatica.be/th...pige-map-(-en-inhoud)
groeten en bedankt
ik heb nog geen oplossing gevonden.
dus het probleem is er staan een 100 tal files in een mapje maar dit mapje kan ik niet verwijderen
ook niet de jpg files die erin staan want mijn pc geeft aan dat deze map verplaatst of verwijdert is
ik kan de jpg ook niet terug vinden in dit mapje maar ik heb al 2 verwijder prog. geprobeerd deze zagen de jpg wel staan. Toch kunnen ze ook niet verwijderen (Vraag me niet naar de namen het is al een paar weken geleden en ze waren niet gratis en voor een paar regels te verwijderen ga ik geen geld uitgeven)
Bedankt iedereen voor de moeite maar ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen
groeten tutuut
 
Je geeft wel een paar deadlinkjes.

Als je nou precies weet waar de bestanden staan, zou je via de opdrachtprompt onder Dos dus naar de mappen kunnen navigeren en deze bestanden met de Del opdracht proberen te verwijderen.

Een andere mogelijkheid om eens te proberen is de pc opstarten met een Linux Live CD en de bestanden en mappen proberen te verwijderen onder Linux.
 
Doe eens een diskcontrole op die shijf. Zulke fouten kunnen een gevolg zijn van een beschadigd bestandsysteem.

Start een opdracht prompt met administrator rechten en voor volgende opdracht uit.

Code:
CHKDSK C: /F /R

Je gaat de melding krijgen dat dit station vergrendeld is met de vraag dit uit te voeren tijdens de volgende herstart. Druk dan "J" (ja).
Herstart de computer en laat de checkdisk de controle uitvoeren.
 
Ik ken dit probleem niet en heb er ook nog nooit iets over gelezen. Dan is het moeilijk om daar een oplossing voor te weten.

Geef eens een linkje over iemand met een zelfde probleem, dan is daar misschien wat meer info te vinden over dit probleem.

Dat "Probleem" bestaat in elke versie van Windows.
Ik heb dit al meegemaakt in Millenium, XP, W7.
Nog niet in W10.
Dat gebeurt gewoonlijk bij het verplaatsen van een map naar een externe harde schijf of naar een stick. Gedurende de laatste seconden loopt er iets fout en en blijft die map, die verplaatst is, volgens verkenner toch nog op de pc staan (wat niet waar is) en omdat je iets dat je niet meer hebt ook niet kunt verwijderen krijg je dan die melding.
 
Dat "Probleem" bestaat in elke versie van Windows.
Ik heb dit al meegemaakt in Millenium, XP, W7.
Nog niet in W10.
Dat gebeurt gewoonlijk bij het verplaatsen van een map naar een externe harde schijf of naar een stick. Gedurende de laatste seconden loopt er iets fout en en blijft die map, die verplaatst is, volgens verkenner toch nog op de pc staan (wat niet waar is) en omdat je iets dat je niet meer hebt ook niet kunt verwijderen krijg je dan die melding.

OK, dat kan.
Ik heb nagenoeg alle Microsoft besturingen vanaf Windows 3.0 gehad op een enkele server versie na.
Ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan