Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Dit is een iso bestand voor op cd of usb stick te plaatsen, het bestand uitpakken met bv winrar. Alle bestanden onderaan downloaden​
Herstelopties in Windows 10


Als uw pc niet meer zo snel en betrouwbaar draait als voorheen, kunt u een van deze herstelopties proberen. Met behulp van de volgende tabel kunt u bepalen welke optie u moet gebruiken.

Probleem Actie
Uw pc werkt niet goed en u hebt onlangs een app, stuurprogramma of update geïnstalleerd. Terugzetten vanaf een systeemherstelpunt
Uw pc werkt niet goed en u het is al enige tijd geleden sinds u iets nieuws hebt geïnstalleerd. De pc opnieuw instellen
U wilt uw vorige besturingssysteem opnieuw installeren. Terug naar de vorige versie van Windows
Uw pc start niet op en u hebt een herstelstation gemaakt. Een herstelstation gebruiken om Windows opnieuw te installeren
Uw pc start niet op en u hebt geen herstelstation gemaakt. Installatiemedia gebruiken om Windows opnieuw te installeren
 
Laatst bewerkt:
Dit is de Recovery disk Windows 10 x86 bit
Dit is ook een iso bestand.
Je kan hem erbij plaatsen.

het is goed bedoeld van u Luc doch het opstartbestand ontbreekt hier in de iso ..
bijgevolg is dit een niet opstartbare iso ..

Ashampoo_Snap_2015.08.18_18h42m22s_003_.jpg
 
Jullie zijn goed bezig. Doe zo verder en hopelijk vind ik hier zowel 64-bit als 32-bit. Tejue, ik had deze ISO al gebrand op CD.

Probeer maar snel een 32-bit ISO te plaatsen, want ik heb ze beiden nodig.

WW
 
't Is nog een oefening... en wie zeurt er nu voor 7 cent.
Al bij al is een CD nog steeds de goedkoopste drager voor 600 MB max; DVD's kosten dubbel.

Welterusten | WW
 
Het is voor mij niet duidelijk. Is dit ISO de installatie van Windows 10, zodat ik het kan converteren naar een USB stick, zodat het opgestart kan worden voor de installatie van Windows 10?
Of is het ISO van een OS partitie van vanuit de 'kale' Windows 7 met SP1 of Windows 8.1 geüpgraded is tot Windows 10 ZONDER enige aanpassingen? Zo ja, hoe groot is die partitie?
 
Het is voor mij niet duidelijk. Is dit ISO de installatie van Windows 10, zodat ik het kan converteren naar een USB stick, zodat het opgestart kan worden voor de installatie van Windows 10?
Of is het ISO van een OS partitie van vanuit de 'kale' Windows 7 met SP1 of Windows 8.1 geüpgraded is tot Windows 10 ZONDER enige aanpassingen? Zo ja, hoe groot is die partitie?

Zoals in de topicstart vermeld staat is dit een Recovery disk en geen upgrade
 
Zoals in de topicstart vermeld staat is dit een Recovery disk en geen upgrade
Hm, is het recovery disk van een bepaalde pc, zodat ik het niet zo maar op mijn pc kan gebruiken? Of toch wel? Wanneer en waar moet ik dan de productcode van Windows 7 op mijn pc invullen, zodat het niet illegaal is?
Is het zo, dat ik daardoor mijn pc niet helemaal opnieuw hoef te gaan installeren met Windows 7, daarna alle Windows Updates verwerken, totdat er een melding komt voor de upgrade tot Windows 10 voor de SCHONE OS partitie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan