Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Misschien een domme vraag, maar blijven je programma's bewaard als je de upgrade van 8.1 naar 10 doet?
En nog iets, als je kiest om de versie te reserveren, hoe komt die dan binnen,
staat die dan klaar als een soort grote download, met exe file en bijbehorende mappen (heb nog nooit een upgrade gedaan)
en gaat de upgrade niet om de zoveel tijd zich opdringen om toch te installeren?
Ik heb al de melding gekregen van


dat een van de apparaten voor problemen kan zorgen daar deze niet volledig compatibel is met windows 10,
het betrof namelijk de Intel (R) HD Graphics Family
ik zou te maken krijgen met weergave beeld.
Ik heb ook nog een GEForce kaart in laptop zitten.

Zou Intel dan met het uitbrengen van windows 10 ook nieuwe drivers uitbregen?


greets

Ed
 
bij een upgrade word er eerst nagegaan welke software voor problemen kunnen zorgen ...
indien er word vast gesteld dat er daadwerkelijk software aanwezig is die voor problemen kunnen zorgen dan worden deze vermits uw toestemming verwijderd ...
er word tevens een lijst aan gemaakt waarin vermeld word om welke software het gaat die verwijderd werd ...
de bedoeling van deze lijst is om je de mogelijkheid te bieden om nadat de upgrade gedaan is de eerder verwijderde software terug te kunnen installeren ..

als je de versie gereserveerd hebt dan komt deze waarschijnlijk binnen via de updates zelf ...
u ontvangt een melding wanneer u Windows 10 kunt installeren ..
u kunt dit direct doen of wanneer dit voor u het beste uitkomt ...m.a.w. u beslist zelf wanneer u de upgrade uitvoert...

zelf heb ik hier een inmiddels 13 jaar oude desktop daar ik eerder al van XP gekomen ben en nu de Windows 8.1 pro draai verwacht ik geen problemen ..
zelf zit er in deze oude desktop een Nvidia kaart G-force 9600gt in en ook met deze kaart verwacht ik geen problemen ...
heb eergisteren nog de Windows 10 preview build 10162 virtueel gedraaid in virtualbox
 
Hoi Qtex,

Duidelijker kon je niet zijn,
nog even over die Intel:

dat een van de apparaten voor problemen kan zorgen daar deze niet volledig compatibel is met windows 10,
het betrof namelijk de Intel (R) HD Graphics Family
ik zou te maken krijgen met weergave beeld.
Ik heb ook nog een GEForce kaart in laptop zitten.

Zou Intel dan met het uitbrengen van windows 10 ook nieuwe drivers automatisch uitbrengen of zal ik naar de site van intel de drivers zelf moeten gaan zoeken?


greets

Ed
 
ik denk eerder dat indien er problemen vast gesteld word dat deze dan via de update functie verholpen zal worden ...
dit zal niet direct het geval zijn maar eerder nadat er een probleemrapport werd verstuurd ...dit probleemrapport word automatsich ook aangemaakt indien je deze service niet uitgezet heb ...zelf heb ik deze service dus wel uitgezet .
 
ik denk eerder dat indien er problemen vast gesteld word dat deze dan via de update functie verholpen zal worden ...
dit zal niet direct het geval zijn maar eerder nadat er een probleemrapport werd verstuurd ...dit probleemrapport word automatsich ook aangemaakt indien je deze service niet uitgezet heb ...zelf heb ik deze service dus wel uitgezet .

Het uitzetten van die verzending naar Microsoft van het probleem rapport dit moet je in het register gaan uitzetten zeker?
ik ga nog een andere post doen over adwcleaner in de rubriek software

greets

Ed
 
nee dit is via de services ...

aacdb296d7-Ashampoo_Snap_2015.07.06_18h26m09s_011_.png
 
juist weet het terug nu, zeg Qtex, ik had een post gezet bij software en ik probeer een jpeg foto te uploaden zoals je zei,
ik moet wel zeggen ik heb de foto van een programma gemaakt met print screen die dan geplakt in word en deze dan omgezet naar jpeg maar het uploaden lukt niet
als je kijk bij de topic software over adwcleaner zie je de foutmeldingen
wat doe ik hier verkeerd
Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan