Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger was er bij gebruikers een map opstarten waar je programma's kan plaatsen die bij opstart van windows moesten mee gestart worden. Ik vind die niet terug.
Ik zou bvb een programma zoals autohotkey laten mee opstarten.
 
je bedoeld wellicht de map " start " deze is inderdaad niet meer te vinden op C: Gebruikers \eigen naam
wil je de map start bewerken dien je via start > instellingen > persoonlijke instellingen > start aan te klikken

Ashampoo_Snap_2015.08.03_09h06m48s_001_.jpg

hier kun je wel geen programma's aan toe voegen ...

om "autohotkey" te laten mee op starten kun je wellicht deze met rechts aanklikken en aan start vast maken selecteren .

**hier klik ik als voorbeeld met rechts op de snelkoppeling van virtualbox en kan ik deze vervolgens aan start vast maken ...

Ashampoo_Snap_2015.08.03_09h11m06s_002_.png

***dit kan niet met alle programma's of snelkoppelingen ..
 
dan dien je eerst eens de instellingen van "autohotkey " na te gaan en als daar de optie aanwezig is om deze te laten opstarten met Windows dan vink je deze aan ....controleer dan ook via Taakbeheer ( CTRL+ALT+DEL) of deze daar vermeld word en indien deze daar vermeld staat ook ingeschakeld is ...
is deze optie niet aanwezig dan dien je al een "macro " aan te maken en hier weet ik niets van af ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan