Opgelost Power point maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Hoe kan ik een foto snijden in bv driehoeken of andere vormen om dan apart in te voegen in een presentatie.
Verdelen in gelijke stukken is geen probleem.

alvast bedankt

Swatjen
 
Hallo,

Bedankt voor je tip. Ik heb dat programma geïnstalleerd en er zijn veel mogelijkheden. Wat er niet bij staat is dat je een afbeelding kan versnijden in verschillende vormen.
Mijn bedoeling is om een afbeelding te versnijden in driehoeken om deze dan apart te laten in komen in een power point
Toch bedankt
Swatjen
 
Ik zoek het even voor je op ... momentje want heb het hier ook niet geinstalleerd staan : ik gebruik de volledige Photoshop en wil je niet op het verkeerde been zetten. Ik installeer het even in mijn Virtual Machine.
 
Een ander gratis programma (dat ik ook gebruik is GIMP), maar ook daar vind ik géén driehoekige uitsnijdingen ... nog nooit bij stilgestaan dat dit blijkbaar zo weinig voor de hand liggend is ...
 
Als andere vormen gebaseerd op rechthoeken, ovalen of vierkanten voor jou ook goed zijn raad ik echt wel aan GIMP te installeren... Niet simpel maar het kan véél !

 
Gimp heb ik ook staan ,ook al gezocht maar nog niet gevonden. Ik heb al vele programma's geprobeerd maar nog niets gevonden. Mijn bedoeling is om een afbeelding te snijden in de vorm van een brief om dan deze stukken apart te laten invloeien bij power point. Nogmaals bedankt
 
Een afbeelding die bestaat als een driehoek kan niet. Je hebt altijd X en Y. Rechthoek, vierkant...
Wat wel mogelijk is, is je kleur aanpassen zodat de applicatie die de afbeelding weergeeft, enkel het "gekleurde" weergeeft.
In lekentaal; Maak zelf de "driehoek", Dus de scope van je afbeelding. En alles wat erbuiten valt geef je een/de transparante kleur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan