Windows 10 Plex Media Player Versie 1.18.4.2171

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim

Steunend lid
Vip Lid
Beste leden,

Als iemand ook gebruik maakt van deze Plex Media speler hoor ik het graag...

Een medewerker van de firma waar we een Panasonic 4K TV hebben gekocht heeft zopas de Plex Media speler op mijn PC (Windows 10) geïnstalleerd. De bedoeling was een netwerk te maken tussen mijn PC en mijn TV. Dit werkt, de Plex speler haalt alle foto's, films en muziek uit mijn map video op de PC en ik kan alles bekijken/beluisteren op de TV. Nu lees dat de ondersteuning voor deze speler stopt eind januari 2020. Ik raak niet voorbij een robot op de site van Plex voor informatie..
Werkt iemand met deze speler, zoja, ik zou denken dat stoppen met ondersteuning niet altijd hetzelfde is dan " het werkt niet meer"??.
Er is wel een Plex app beschikbaar maar deze werkt dan weer niet met een besturingssysteem Firefox op de TV.

Mvg,

Willy
 
Dat is heel ambetant voor jou en indien het niet meer werkt kan je altijd een Chromecast aanschaffen hiermee kan je ook films en muziek laten afspelen op jouw tv via jouw netwerk, dit kan je kopen in elektronica winkels zoals Krefel/mediamarkt ..... dit kost ongeveer tussen de 35 en 45 euro en het is niet moeilijk om te installeren en is makkelijk om te gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan