Phishing Vattenfall

Deze duidelijke phishingmail ontvingen wij vandaag, ik denk zelfs dat Vattenfall niet meer of onder dezelfde naam actief is in België.

Betaal uw openstaande factuur

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw betaling van het openstaande bedrag van € 328,14 incl. verhoging tot op heden helaas nog niet mogen ontvangen. Bij het bovenstaande bedrag is uw jaarrekening verrekend met uw openstaande factuur. Ga naar vattenfall.nl/energienota-betalen om het openstaande bedrag direct veilig en snel via IDeal te voldoen.

Het overkomt ons allemaal wel eens dat een betaling niet lukt. Dit kan meerdere redenen hebben zoals een incorrect doorgegeven rekeningnummer of een tijdelijk tekort aan saldo op het opgegeven rekeningnummer.
Het lijkt ons verstandig dat u controleert of wij het juiste rekeningnummer hebben.
We adviseren u om alsnog uiterlijk op10 februari 2021 te betalen. Hiermee voorkomt u afsluiting en extra kosten van het incassobureau of de gerechtsdeurwaarder.


Heeft u nog vragen?

Op vattenfall.nl/energierapport leggen we de verschillende onderdelen van het energierapport verder uit. En heeft u toch nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag.


Vriendelijke groet,

Cindy Kroon
Directeur Klanten
 
Bovenaan Onderaan