Office overstap Office 2007 naar Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Maar nu wil ik overstappen en ik vermoed dat ik best overstap naar Office 365 (Personal - in mijn geval), niet ?
Zijn er zaken waarvoor ik moet opletten vooraleer ik die overstap zet ?
Waar koop ik dit best aan ?

Alvast bedankt voor enig advies !

grtn,

Zjanonymovic
 
Nu pas ertoe gekomen om over te stappen naar Office 2019 ... Maar nog 1 vraagje: als ik Office pro 2019 licentie bij gamivo aankoop, kan je die dan ook overzetten naar een nieuwe laptop (de mijne benadert de ouderdom van 4 jaar ...) ?
 
Als ik het goed voor heb, zijn dit éénmalige keys, maar als je een kloon neemt heb je hem op je nieuwe laptop ook. Maar kan evengoed zijn dat ze wel overdraagbaar zijn hoor. Ik heb er nog nooit een licentie gekocht.
Je zegt dat u laptop een ouderdom van 4 jaar nadert, dat is niet zo oud hoor. Ik heb laatst eentje gekocht voor mij van den Aldi geweest die bijna 10 jaar geleden in de rekken lag. Die gebruik ik dagelijks. Niets mis mee. Als je een beetje een degelijke processor hebt, voldoende RAM. Dan ben je nog voor jaren zoet hoor. Je kan hem wel voorzien van een SSD om de snelheid wat op te krikken. Die van mij heeft een Intel core i3 M390 geklokt op 2.66 GHz, met 6 GB RAM en dat is vlot genoeg voor dagelijks gebruik. Al wat hoger is, is meegenomen.
 
Dag cve, ik gebruik die laptop ook wel zolang het nog gaat, maar vorige keer crashte mijn vorige laptop na amper 5 jaar, vandaar mijn vraag. Zeg, hoe neem je die "kloon" ?
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik heb mijn voorzorg genomen door de free versie van Macrium Reflect te installeren. Eens ik een SSD heb zal ik dit dan klonen. Maar dit is nog niet voor meteen.
 
Zou hier kunnen:
Officesoftware
Leopold II Laan 7E
9100 Sint-Niklaas
België
+32(0)473/500612
info@officesoftware.be

Zou ik niet mee willen in zee gaan. Absoluut te vermijden! BTW nummer ook niet te vinden van deze "onderneming". Laten we het proper houden met "fraudeurs" als type onderneming.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy

Zou ik niet mee willen in zee gaan. Absoluut te vermijden! BTW nummer ook niet te vinden van deze "onderneming". Laten we het proper houden met "fraudeurs" als type onderneming.
Oh, had het niet door dat TS, geen zuivere licentie wou gebruiken. Ik had wel al gelezen dat sommige keys slechts 1 keer gebruikt konden worden. Vandaar dat ik geen argwaan had. Ja een echte licentie kost iets meer, maar je hoeft je dan ook geen zorgen te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan