Office overstap Office 2007 naar Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Maar nu wil ik overstappen en ik vermoed dat ik best overstap naar Office 365 (Personal - in mijn geval), niet ?
Zijn er zaken waarvoor ik moet opletten vooraleer ik die overstap zet ?
Waar koop ik dit best aan ?

Alvast bedankt voor enig advies !

grtn,

Zjanonymovic
 
Ik wil je op iets wijzen.
Als je office wilt updaten heb je idd office 365 of office 2016, 2019.
Office 365 is een abonnement en moet je ieder jaar vernieuwen (lees terug betalen) Office 2016- 2019 zijn een eenmalige aankoop, die weer een aantal jaren worden ondersteund door Microsoft.
 
Ik wil je op iets wijzen.
Als je office wilt updaten heb je idd office 365 of office 2016, 2019.
Office 365 is een abonnement en moet je ieder jaar vernieuwen (lees terug betalen) Office 2016- 2019 zijn een eenmalige aankoop, die weer een aantal jaren worden ondersteund door Microsoft.
Juist ... ik gebruik beide ... maar Office 365 enkel omdat het mij wordt 'aangeboden' door een aantal organisaties (o.a. NELOS watersportfederatie) die dus voor mij de abonnementskost betalen...
 
Hey Phlip, waarom eigenlijk Office 2016 ? Riskeer je zo niet binnenkort geen ondersteuning meer te krijgen vanuit Microsoft ?
Of denk je dat het beter is om niet aan dat 365-abonnement te moeten vast hangen en desnoods binnen 2 (of meer) jaren een
upgrade te doen naar een nieuwere versie ? Tiens, en waarom dan eigenlijk niet meteen Office 2019 ? Om wille van de prijs ?
 
Lap, ondertussen al voor een stuk antwoord gekregen ...
Keuze tussen 2016 en 2019 is gewoon een kwestie van prijs ?
En zijn er zaken in het oog te houden/te ondernemen bij overstap naar Office 2016/2019 (om bvb geen gegevens kwijt te spelen en om alle Office 2016-documenten verder te kunnen gebruiken) ? Heb een hele tijd zitten zoeken op het net en dan kom je allerlei ongemakken tegen bij overstappen van ene naar andere Office-versie ...
 
je kunt ook de Office pro 2019 licentie bij gamivo spot goed koop aankopen ... denk er wel aan dat je deze maar éénmalig kunt gebruiken op 1 computer ..neem dus je voorzorgen en hou een back-up achter de hand .. MS Office Professional Plus 2019 >30€ de Office 2016 pro plus heb je daar al voor 20€
via de mail die je van hen ontvang kun je de betreffende Office downloaden .. registreer je wel eerst bij hen !
 
Indien echt veelvuldig gebruikt zou ik persoonlijk gaan voor 365.
Prijs per jaar: € 99 voor 6 pc's
U ontvangt alle upgrades (en updates) zolang uw abonnement loopt.

Office 2019 "zou" de laatste "losse" versie zijn en er komen geen upgrades voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan