Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal niet. Jij maakte het verwarrend door te zeggen dat het "beiden web-based" was, hetgeen gewoonweg niet klopt.Het onderscheid of kwalificatie die jij geeft voor web-based is verwarrend en het onderscheid tussen web-based en webmail veeg je dan weer onder de mat.
Sorry maar je zit hier totaal fout.lokale mail : een cliënt-software die je installeert (dus niet in de browser) en die de mails van de server opslaat in een lokaal bestand, waaruit je ze dan leest.
web-based : niet noodzakelijk in een browser, kan ook met een lokaal geinstalleerde cliënt, maar de mails worden niet lokaal opgeslagen. je leest dus vanaf een server.
Nee dat is pertinent onjuist v.w.b. Live Mail, Mail en Outlook new want dat zijn net zo goed mail clients als Thunderbird.Live Mail, Mail en Outlook New zijn dus idd. géén webmail maar wél web-based ...
Outlook Classic, Thunderbird etc. zijn niet web-based, noch webmail, maar lokale mailtoepassingen.
Onjuist!gmail gaat binnenkort met POP-3 ondersteuning stoppen:
dus ze stoppen met mail uit externe accounts binnenhalen via pop3, niet geheel met pop3.Gmail stopt ondersteuning voor mail uit externe accounts binnenhalen via POP3
Ik gebruikte ook client of web, maar ging alleen verder over de werking van client en web om het verschil aan te geven.cliënt of web.
Hieruit en uit enkel andere uitspraken geef je eigenlijk aan dat mijn uitleg niet juist is want je corrigeert ze. Maar zand erover, als we het er over eens zijn dat mijn uitleg correct is en jij het alleen wat verwarrend vind, dan is dat wat mij betreft ook goed.web-based : niet noodzakelijk in een browser, kan ook met een lokaal geinstalleerde cliënt
Klopt inderdaad, het is om grijs haar van te krijgen.Doordat Microsoft alles Outlook noemt tegenwoordig wordt het alsmaar moeilijker te begrijpen.
Als het probleem nog niet is opgelost, misschien (voorlopig) webmail van proximus activeren in je browser.outlook new for windows en mailaccount is skynet