Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
sinds deze morgen kan ik nog mails verzenden met outlook maar geen meer ontvangen, geeft de volgende fout, zie afb.
Ik heb dan geprobeerd systeemherstel uit te voeren naar een eerdere datum en dit lukt ook niet, zie fout afb.
Vroeger werkte systeemherstel wel.
Ik denk dat alle 2 de problemen met elkaar te maken hebben.
Iemand een gemakkelijke tip om dit te fixen?
Thanks systeemherstel-fout.JPGoutlook fout.JPG
 
Betreffende de mail, waar het uiteindelijk om gaat... ik zie dat 2 van de 4 taken voltooid zijn. Dus er is een deel wat wel lukt. Ik zie iets van "bluesnight" ed? Betreffende 2 mails. Staan die in je uitgaande mail toevallig? Ik vermoed dat die mails niet verstuurd kunnen worden en je daarom die fouten krijgt. Verwijder die mails eens waar het over gaat... (indien ze niet zo belangrijk zijn tenminste.

Update: Ik zie net dat deze niet ontvangen kunnen worden. Ga eens naar telenet webmail. Kijk daar die 2 betreffende mails na. Indien niet belangrijk, wissen. Want 2 van de 4 die wel lukken...?!?
 
Betreffende de mail, waar het uiteindelijk om gaat... ik zie dat 2 van de 4 taken voltooid zijn. Dus er is een deel wat wel lukt. Ik zie iets van "bluesnight" ed? Betreffende 2 mails. Staan die in je uitgaande mail toevallig? Ik vermoed dat die mails niet verstuurd kunnen worden en je daarom die fouten krijgt. Verwijder die mails eens waar het over gaat... (indien ze niet zo belangrijk zijn tenminste.

Update: Ik zie net dat deze niet ontvangen kunnen worden. Ga eens naar telenet webmail. Kijk daar die 2 betreffende mails na. Indien niet belangrijk, wissen. Want 2 van de 4 die wel lukken...?!?

Had ik al gedaan, geen enkele mail kan ik ontvangen ook niet deze die ik naar mijzelf stuur, mails versturen kan ik wel, raar ...
 
lees dit eens na en pas dit dan ook toe ... https://support.microsoft.com/en-us/kb/286040/nl

of Start the Inbox Repair tool for Outlook 2003

*opmerking : office 2003 word niet meer ondersteunt en is eigenlijk best ook niet meer te gebruiken !

Ik heb de 2 mogelijke oplossingen geprobeerd en geen resultaat, ik weet dat mijn account instellingen juist staan, ze staan dezelfde als mijn "Mailwasher pro" en deze ontvangt wel de mails. Ik denk dat ik deze 2 problemen opgelopen heb gisteren middag bij een microsoft update.
Misschien wordt het tijd voor eens een nieuw mailprogramma
 
ik denk eerder dat het tijd is om de office 2003 vaarwel te zeggen en je eerder een nieuwere versie dient te gebruiken indien je de office outlook wenst verder te gebruiken ....
zelf gebruik ik Windows Live Mail en Gmail als ook Outlook.com heb met deze geen problemen .
 
ik denk eerder dat het tijd is om de office 2003 vaarwel te zeggen en je eerder een nieuwere versie dient te gebruiken indien je de office outlook wenst verder te gebruiken ....
zelf gebruik ik Windows Live Mail en Gmail als ook Outlook.com heb met deze geen problemen .
Ja ik gebruik ook outlook.com waar ik tevreden over ben, maar ben die office zo gewend, ook omdat al de emailadressen erop zitten (700) voor onze bluesconcerten van onze organisatie. Ik denk van mij eens een nieuwere versie aan te schaffen. Door dit probleem dacht ik om een systeemherstel toe te passen, en zag dan dat dit ook niet werkte (en vroeger wel) daarom dacht ik dat er meer aan de hand was met mijn pc.
Toch bedankt
 
Sorry voor de foute link naar een spec. proggie...is ook dom van mij!
Wat ik eigenlijk bedoelde is het volgende gratis programma "tweaking.com_windows_repair", maar als je niet zo'n PC kenner bent moet je wel goed opletten wat je doet.

Iets anders wat je zou kunnen proberen is om in te loggen met het administrator account om uit te sluiten dat het iets te maken heeft met je eigen gebruikersaccount.
Hoe zet je admin.acc aan?....bv door in het vak uitvoeren in te typen...compmgmt.msc dan naar Lokale gebruikers en groepen>Gebruikers>Administrator openen en het vinkje weghalen bij account is uitgeschakeld.
 
Sorry voor de foute link naar een spec. proggie...is ook dom van mij!
Wat ik eigenlijk bedoelde is het volgende gratis programma "tweaking.com_windows_repair", maar als je niet zo'n PC kenner bent moet je wel goed opletten wat je doet.

Iets anders wat je zou kunnen proberen is om in te loggen met het administrator account om uit te sluiten dat het iets te maken heeft met je eigen gebruikersaccount.
Hoe zet je admin.acc aan?....bv door in het vak uitvoeren in te typen...compmgmt.msc dan naar Lokale gebruikers en groepen>Gebruikers>Administrator openen en het vinkje weghalen bij account is uitgeschakeld.

nee helpt spijtig genoegd niet, zeer raar is, ik heb op mijn laptopje (win8) die ik gebruik als ik weg ga juist dezelfde office staan, met dezelfde outlook instellingen, en daar werkt het nog perfect ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan