Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
sinds deze morgen kan ik nog mails verzenden met outlook maar geen meer ontvangen, geeft de volgende fout, zie afb.
Ik heb dan geprobeerd systeemherstel uit te voeren naar een eerdere datum en dit lukt ook niet, zie fout afb.
Vroeger werkte systeemherstel wel.
Ik denk dat alle 2 de problemen met elkaar te maken hebben.
Iemand een gemakkelijke tip om dit te fixen?
Thanks systeemherstel-fout.JPGoutlook fout.JPG
 
Hallo,

Die foutcode is er een die vrij algemeen is en vaak voor komt.
Heb je al systeemherstel gedaan in de veilige modus?

Microsoft zelf heeft hier tooltje voor...zie onderstaande....en suc6
Microsoft Error Help
Home > Support > Fix 0X80000fff
Windows Compatible
win-old.png


How To Fix 0X80000fff Errors
Your operating system is: Unknown OS Platform
This repair method is compatible with your OS.

win.png



Summary


0X80000fff errors can occur after frequent use of your PC. Opening programs will be slower and response times lag as well. When you have multiple applications running, you can experience crashes and freezing. The main source of these performance decreases are startup clutter, registry errors, RAM decline, fragmented files, unnecessary or redundant program installations, and more.



Resolution


The speed of your PC can improve dramatically when you address all the problems just mentioned. In order to fix your errors and PC speed, it is recommended that your REMOVED LINK download the '0X80000fff Repair Tool'[/URL]. This is an advanced optimizing tool the can repair all those problems that are slowing your computer down.
 
Kijk de account instellingen eens na in Outlook.
Over welke email service gaat het hier waarop die account melding geeft? (Telenet mail, Belgacom, andere ...)

Ga vooral niet in op de link in de vorige email. Dit komt NIET van Microsoft!
Deze gaat je probleem ook niet oplossen. Integendeel zelfs, meer problemen maken.

Heb die link trouwens reeds verwijderd...
 
de foutcode 0X80000fff is inderdaad een algemene foutcode .... maar omwille dat deze nu verschijnt bij het opstarten van het aanspreken van een systeem herstel punt ...ga ik hier op verder ....daarom de vraag zijn er wel herstelpunten aanwezig ?
staat de service Volume Shadow Copy wel op handmatig .... en is deze dan ook opgestart .... ?

de andere foutcode heeft wellicht met je inlognaam te maken ...
 
Wat outlook betreft, dit heeft niks met mijn inlognaam te maken heb ik gechekt, gisteren werkte dit nog normaal.
Ik ben niet al te snugger wat pcs betreft, service Volume Shadow Copy weet niet wat je wilt duidelijk maken, sorry en ja er zijn verschillende herstelpunten aanwezig en heb er enkele uitgeprobeerd zonder resultaat, ook via veilig modus.
 
Het volgende foutbericht wordt weergegeven:
Fout: 0x8000FFFF
Beschrijving: Volume Shadow Copy Service fout:
een interne inconsistentie aangetroffen in schrijvers van volumeschaduwkopieën service contact probeert te maken.
Controleer of de Service van de gebeurtenis en de Volume Shadow Copy Service goed werken.
of download deze Microsoft Fix it 50498 en start deze op .

betreffende de foutcode 0x800408fc lees je best dit eens ... Foutmelding ‘error 0x800408FC’ in Outlook 2003. Wat nu? | Klantenservice

**ik zie juist dat de vertaling door google gedaan nergens op trekt ...mijn verontschuldiging hier voor .
 
doe het volgende eens ...
klik op start en type systeemherstel in het zoekvenster...
rechts klik op systeemherstel en kies uitvoeren als administrator ..
klik op verder gaan ...
selecteer een herstelpunt en klik op verder gaan ..
bevestig je keuze nogmaals ...en zie wat het geeft ...

**als boven staande niet kan uitgevoerd worden dien je de veilige modus te gebruiken om een herstelpunt te gebruiken .
 
type in het zoekvenster " services.msc " (zonder haakjes ) en klik daarna op deze als deze verschijnt ...
scrol in de lijst naar beneden en zoek de service "Volume Shadow Copy "

Ashampoo_Snap_2015.06.10_19h55m16s_002_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan