Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk het wel namelijk.
Het lijkt er dan op dat de gif bestandjes niet goed gekoppeld zijn en alleen de eerste afbeelding wordt vertoond van de gif afbeelding die dan ook nog omgezet wordt naar zwart-wit.
Ooit ook wel eens gehad jaren geleden onder Windows 98 en het toen gebruikte emailprogramma o.i.d.
Geen idee meer wat dat toen was. Ga proberen te zoeken wat dit kon zijn.
Nergens meer terug te vinden hier. Te lang geleden en toen archiveerde ik nog geen oplossingen.
ben ook aan het zoeken geweest doch vind er niets over waarom het komt dat men dus een zwart/wit emoji te zien krijgt als het verzonden emoji een gekleurd was .. betreffende de outlook webmail vind ik er dus niets over ...er word wel gewezen naar de Microsoft Outlook en hier vermelden ze dan dat dit waarschijnlijk met de automatisch correctie functie te maken kan hebben .
daar het probleem zich dus voordoet in de outlook webmail zie ik nergens een optie betreffende de automatische correctiespelling ..
wat heb je hiervoor gedaan ... volgens ik zo denk haal jij of te wel veel rommel binnen of te wel bezoek je onveilige site'sIk heb gescand met malwarebytes en adwarecleaner en had met Malwarebyte 612 gedetecteerde objecten en met adwarecleaner 57 objecten.
wat heb je hiervoor gedaan ... volgens ik zo denk haal jij of te wel veel rommel binnen of te wel bezoek je onveilige site's
ik bekijk via YouTube ook wel filmpjes (meestal bloopers ) en heb hier toch niets raars bemerkt ... denk eerder dan dat het dan binnen komt via de mailtjes.
Misschien een cleaner die wat te enthousiast te werk gaat.
Een cleaner dient wel niet om zo'n dingen te wijzigen vind ik. Dus volgens mij moet het wel degelijk te maken hebben met een virus, maar rara, van waar komt dit he.
Ja hoor, een cleaner kan ok het register opschonen. Totaal overbodig natuurlijk. Zal niet de eerste keer zijn dat zo cleaner beschadigingen aanbrengt.