dit bericht staat eronder:
Beste Outlook.com-gebruiker,
Eerder dit jaar introduceerde Microsoft het nieuwe Outlook.com, een eersteklas e-mailervaring met de focus op samenwerking en productiviteit. Nu de upgrade naar het nieuwe Outlook.com is uitgevoerd, moet u Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met uw Outlook.com-account verbinden. U ontvangt deze herinnering omdat u een Outlook.com-account hebt dat gekoppeld is aan een bureaubladversie van Outlook 2016 of Outlook 2013 en u dit account nog niet opnieuw hebt verbonden.
Wat u moet doen: verbind uw bureaubladversie van Outlook opnieuw met uw Outlook.com-account om toegang tot uw e-mail te houden. Zolang u uw account niet opnieuw verbindt, zullen uw Outlook.com e-mails niet langer synchroniseren met Outlook 2016 en Outlook 2013. Dit wordt hervat zodra er opnieuw een verbinding is gemaakt.
Gedetailleerde instructies en hulp bij het opnieuw verbinden van uw account vindt u op de officiële ondersteuningssite van Microsoft op
Hotmail, Outlook en Skype inloggen - Laatste nieuws - MSN Nederland.
Deze wijziging heeft alleen betrekking op Outlook.com-accounts die u opent via Outlook 2016 of Outlook 2013. U hoeft zich niet opnieuw te verbinden met uw andere e-mailaccounts, zoals Office 365, Exchange of e-mailaccounts van derden. U kunt via elke populaire browser uw e-mail van Outlook.com blijven ontvangen, versturen en lezen.
We begrijpen dat het opnieuw verbinden van uw account niet prettig is, maar u kunt hierdoor volop profiteren van alle voordelen van het nieuwe Outlook.com via een veiligere en betrouwbaardere infrastructuur. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op:
Microsoft Support.
Bedankt dat u Outlook.com gebruikt,
Het Outlook.com-team
Veelgestelde vragen:
V. Wat gebeurt er als ik Outlook 2016 of Outlook 2013 niet opnieuw met Outlook.com verbind?
A. Zolang u geen nieuwe verbinding maakt, worden uw Outlook.com e-mails niet langer gesynchroniseerd met Outlook 2016 of Outlook 2013. Wel blijft u via de webbrowser altijd toegang tot uw Outlook.com e-mails houden.
V. Moet ik Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met elk niet-Outlook.com-account verbinden (Exchange, Office 365, Gmail, enz.)?
A. Nee, u moet alleen Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met uw Outlook.com-accounts verbinden.
V. Gaat er e-mail verloren als ik mijn account opnieuw verbind?
A. Nee, er gaat geen e-mail verloren bij het opnieuw verbinden van uw account. Uw e-mail en agenda blijven via het web beschikbaar. Zodra u opnieuw bent verbonden, zullen uw Outlook.com e-mails en agenda weer gaan synchroniseren met uw Outlook-bureaubladversie.
V. Waar kan ik om hulp vragen als ik problemen heb
met het opnieuw verbinden van Outlook 2016 of Outlook 2013 met mijn Outlook.com?
A. Raadpleeg voor gedetailleerde, stapsgewijze instructies het helpartikel op
Hotmail, Outlook en Skype inloggen - Laatste nieuws - MSN Nederland. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op
Microsoft Support.
ik zou niet weten hoe ik moet beginnen hieraan,
in mijn outlook komen mijn
1/1gmail
2/ hotmail
3/ telenet mail
en
4/ yahoo mail
toe
kan iemand me helpen om dit vervelend iets op te lossen?
Ik weet zelfs niet wat de bureaubladverie van outlook wil zeggen
greets and thanks
ed