Windows 10 Originele key

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Weer ik deze Laptop rezet naar de fabrieksinstellingen, krijg ik dan de originele licentie key dan weer erbij?
De originele Windows versie toen, was Windows Vista.
Wie weet het antwoord op mijn vraag ?
Ik ben benieuwd naar het antwoord en hoor het nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
#6: Dankjewel aardbei, is mijn veronderstelling juist, dat ik bij de fabrieksinstellingen ook de originele licentie-key van Windows kan vinden?

#7: Als u een licentie-sleutel-vind programma laat zoeken, vindt u dan niet het gewenste? Ik bedoel zoiets.

#8: OK Leono, , ik heb wel zo,n Key-finder programma maar ik vraag mij af, of de licentie-key in de Fabrieksinstellingen aanwezig is..

#12: Mijn plan was om de oude Laptop weer terug te brengen naar de fabrieks instellingen en hoop zo dan met behulp van zo'n key-finder programma de originele licentie-key weer te kunnen bemachtigen, maar dat is niet meer dan een veronderstelling en tevens ook wel een gok van mij.

1 U vraagt of u bij de "fabrieksinstellingen" de originele licentie key van Windows kunt vinden
2 u krijgt als antwoord dat u een" licentie-sleutel-vind programma " moet laten zoeken en men vraagt of u "het gewenste vindt"
3 U antwoord "ik heb wel zo,n Key-finder programma maar ik vraag mij af, of de licentie-key in de Fabrieksinstellingen aanwezig is.. "

- U krijgt antwoorden op uw vragen, u hebt het programma dat u nodig hebt, dan begint u te twijfelen of die key wel in de fabrieksinstellingen aanwezig is, daarna is uw vraag niet meer als een veronderstelling en daarna is uw vraag maar een gok.

Als men u zegt dat u hiervoor een key-finder moet gebruiken en u geeft als antwoord dat u zo'n programma hebt, waarom gebruikt u dat programma dan niet? Dan weet u direct of er in de "fabrieksinstellingen" al dan niet een licentie-key zit, maar nee, u blijft liever twijfelen, veronderstellen, gokken of er een key inzit of niet, onder de noemer: informatie verzamelen (die u al dagen geleden gekregen hebt).
 
Ja, inderdaad J.W. ik twijfel nog steeds en daarom ben ik ook nog niet tot actie overgegaan. Vergeet niet, dat die oude Laptop waar ik het over heb, niet van mij is. Dit is daarom voor mij een extra reden, om voorzichtig te zijn.
Groet,
Cor
 
Hou er rekening mee , dat een oude laptop waarschijnlijk windows 10 niet trekt.
Windows 7 zou eventueel nog wel gaan , alleen de ondersteuning vanuit Micorsoft zelf is verlopen.
Updates via de officiele kanalen gaat dus niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan