Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 7 weigert te starten na de slaapstand van 30 minuten.Startknop pc weigert ook.Ben dan verplicht stroom te onderbreken en nadien terug te starten.Heb als tijdelijke oplossing de duur dat pc moet actief blijven op 5u gezet.Is wel niet zo handig.Iemand oplossing ? Bedankt Francois
 
zet je beeldscherm en je computer op nooit uitschakelen ....druk je dan op het toetsenbord de sleeptoets in gaat je pc ook in slaapstand ....
d.w.z. je pc gaat volledig uit en je dient via de opstarttoets de pc terug aan te zetten ..MAAR hij start direct op binnen de 3 seconden .
deze toepassing gebruik ik zelf indien ik effe naar de winkel moet en deze werkt uitstekend .
 
Meeste laptops hebben zelfs in slaapstand even tijd nodig om eruit te raken. Wacht je lang genoeg?
Dus éénmaal terug op de startknop drukken en iets langer wachten.
Kan ook een driverprobleem zijn dat verhinderd om terug normaal online te komen. Ik denk hierbijvoorbeeld aan USB devices.
 
Een desktop in slaapstand laten zetten is niet ideaal. Het kan eens gebeuren dat hij nooit meer uit zijn slaap ontwaakt, bij wijze van spreken.
Ik lees dat je verplicht bent de stroom te onderbreken (dan denk ik aan een desktop). Dit is niet al te gezond voor je harde schijf.
Ga eens naar configuratiescherm > Energiebeheer en stel daar eens het gedrag van de aan/uit knop bepalen in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan