Windows 11 msedge-elf.dll

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sedert anderhalve week krijg ik volgende foutmelding bij opstarten Windows.
1760798769858.jpeg

1760798829353.jpeg

Al gezocht en geprobeerd om te verhelpen, maar telkens komt dit bij de opstart terug.
Hoe herstel ik dat?

Oplossing
Je hebt kennis genoeg om uit te vlooien of het bestand niet op een andere plaats dan verwacht ook aanwezig is, dus ik vermoed dat de dit hebt gedaan ?
Dan gaat het mijn klak te boven hoe je in de start dit kunt te zien krijgen... en bottomline : als je Edge dan ook daadwerkelijk gebruiken wil, wat gebeurd er dan ?

Kijk ook eens of je een ter.exe op je systeem kan vinden : want ik vond dat dit géén Windows en ook géén Edge bestand is, maar wel het programma (?) dat die MSEDGE_ELF.DLL oproept ... mocht je het vinden : gooi het dan meteen weg.
Je hebt kennis genoeg om uit te vlooien of het bestand niet op een andere plaats dan verwacht ook aanwezig is, dus ik vermoed dat de dit hebt gedaan ?
Dan gaat het mijn klak te boven hoe je in de start dit kunt te zien krijgen... en bottomline : als je Edge dan ook daadwerkelijk gebruiken wil, wat gebeurd er dan ?

Kijk ook eens of je een ter.exe op je systeem kan vinden : want ik vond dat dit géén Windows en ook géén Edge bestand is, maar wel het programma (?) dat die MSEDGE_ELF.DLL oproept ... mocht je het vinden : gooi het dan meteen weg.

Oplossing
Heb inderdaad alles wat hier voorkwam bekeken. Ben nu de ganse schijf aan het laten zoeken naar het bestand.
Ik weet dat het er op de juiste plaats eentje staat. Had er al eentje staan in System32 en verwijderd.
Ben ook einde latijn. Een complete herinstallatie zie ik niet zitten. De fout toont zich enkel bij het opstarten(tot hiertoe).

Terug
Bovenaan