Status
Niet open voor verdere reacties.
eindelijk kan je met Microsoft Camera Codec Pack foto's gemaakt in RAW door een Canon 60D zien in verkenner zonder eerst PS6 te moeten opstarten. Maar als ik dit wil installeren krijg ik dit:

De waarde Progid kan niet weggeschreven worden naar sleutel \SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentUser\Explorer\FileExts\.arw\UserChoice controleer of de juiste toegangs rechten aanwezig zijn voor deze sleutel of neem contact op met de ondersteuningsafdeling.

hoe kan ik dit oplossen, of liever hoe lossen jullie dit op :)
 
je moet dat codec pack nergens zien, qtex, als je een geheugenkaartje met je RAW bestanden insteekt zie je de foto's net alsof het jpeg's zijn en dat is de bedoeling. Normaal kan je in verkenner geen RAW of NEF bestanden openen of bekijken, dan moet je telkens Photoshop openen.

awel se nu heb ik ook iets bij geleerd ..
 
hetzelfde vermoeden als Pluis had ik ook al ...

zoals ik al liet horen installeerde deze zich hier , maar gezien ikzelf over géén camera met een geheugen kaartje beschikt ;
houwd het voor mij op ! **hiermee bedoel ik dan , dat ik de oorzaak niet kan plaatsen !
 
krijg je soms een melding te zien als je tracht een msi bestand te installeren ...
indien dit zo is , is het deze melding ??
** de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installate niet kan worden uitgevoerd**
 
heb juist gevonden dat in de sleutel:
\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentUser\Explorer\FileExts\.arw\UserChoice
geen "CurrentUser" staat ? Heeft dat er dan mee te maken en wat kan ik daaraan doen? Ik heb wel gekeken onder HKEY_LOCAL_MACHINE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben zelf eens gaan zien bij HKEY_LOCAL_MACHINE /SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.arw\UserChoice

maar bij mij in de map Explorer zie ik "" FileExts" niet vermeld staan wel zie ik de map " FileAssociation vermeld staan en de map " FindExtenstions " bij gevolg " .arw \ UserChoice " zie ik dan ook niet vermeld staan !!
 
Laatst bewerkt:
zelfde als bij mij dus, maar dan bestaat die sleutel ook niet en kan die software bij mij niet geinstalleerd worden?? Of is het mogelijk een sleutel toe te voegen?
SORRY ik heb een fout van jewelste gemaakt en jullie op een dwaalspoor gebracht, sorry, sorry: de sleutel is:

\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.arw\UserChoice

ipv:

\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentUser\Explorer\FileExts\.arw\UserChoice

is nu ietske hulp mogelijk?-)5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan