Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Na de laatste update van Windows 10 kan ik met mijn webcam geen foto's meer nemen en ook geen video meer opnemen. Voorheen ging dit altijd zonder problemen maar dit lukt niet meer sinds 05.07.2017. Mijn camera werk wel nog bij gebruik van Skype of Messenger. Ik zou volgens de mededeling een WIA stuurprogramma moeten installeren maar ik vind de installatiedisk niet meer terug. Kan iemand mij met dit probleem helpen ???? Met dank

Eddy
 
Er zijn voor deze camera geen stuurprogramma's beschikbaar voor Windows 10. Eigenlijk een wonder dat het gewerkt heeft onder Windows 10.
Je kunt proberen het stuurprogramma voor Windows 7 in de compabiliteitsmodus te installeren.
Stuurprogramma is hier te vinden: Access Denied
 
Ik heb het volgende nog voor je gevonden dat te proberen is: Tweakers

Hij heeft het bestand nog op z'n Dropbox staan en ik heb het bestand gedownload en zal het hieronder plaatsen als bijlage. Wel eerst even uitpakken.

Gewoon proberen dus.
 

Bijlagen

  • vx1000.inf_amd64_87d69c61cda8bb32.zip
    3.8 MB · Weergaven: 291
Ik heb het volgende nog voor je gevonden dat te proberen is: Tweakers

Hij heeft het bestand nog op z'n Dropbox staan en ik heb het bestand gedownload en zal het hieronder plaatsen als bijlage. Wel eerst even uitpakken.

Gewoon proberen dus.

Ik heb gisteren reeds alles geprobeerd maar dat lukte niet. Ik ben toch maar blijven zoeken en vind het schandalig dat Microsoft zo maar de werking van die camera blokkeert. Die mensen denken enkel aan de kassa die moet rinkelen en geven geen zier om de miserie die ze misschien duizenden mensen aan doen? Want volgens Microsoft answers ( forum) ben ik iet alleen met dit probleem. Ik ben dus blijven zoeken en kwam terecht bij " Webcam Toy/nl " en je raadt het al. De camera werkt weer perfect maar dan wel onder Google Chrome. Misschien maak je meer mensen gelukkig door dit te verspreiden. Toch bedankt voor je snelle reactie en en bereidwilligheid om mij een oplossing te bieden. Groeten


Eddy
 
Hij werkt dus niet samen met de browser van Microsoft. Dan is het dus geen driver probleem want met Google Chrome werkt hij wel.

In ieder geval fijn dat dit is opgelost en bedankt voor het melden van de oplossing.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan