Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,

Sinds enige tijd krijg ik steeds weer de meldingen "De instellingen voor uw account .......@chello.nl zijn verouderd" en "De instellingen voor uw account ......@outlook.com zijn verouderd".
Beide accounts werken echter naar behoren. Dus is mijn vraag, hoe kom ik van die meldingen af ?
Of moet ik toch iets aan de instellingen gaan doen en waarom ???

Met vriendelijke groet,

Elzo
 
je vermeld dat beiden accounts naar behoren werken ..daar versta ik dus onder dat je mails kunt verzenden en ontvangen maar dat dit soms wel problemen geeft ..
*gebruik jij de Windows 10 mail app die aanwezig is in de Windows10 dan dien je eens op de feedback te klikken om van deze meldingen af te komen ..
de feedback button vind je onder de instellingen (tandwieltje)
**gebruik je de web mail dienst outlook.com dien je op het vraagteken te klikken om vervolgens de feedback optie vermeld te zien ...
 
Qtex, hartelijk dank voor de tip. Ben nu van die irritante meldingen af. Maar vraag me nog wel af wat er dan wel verouderd is aan mijn instellingen van die accounts. Misschien te lang met een zelfde wachtwoord gedaan ???
 
graag gedaan .. het is niet zo dat er daadwerkelijk iets veranderd is of was aan je instellingen ..
het is eerder zo dat Microsoft graag verneemt of je tevreden bent met de Windows 10 of dat er iets verbeterd mag worden ..daarom dus dat de feedback optie er aanwezig is ..doordat waarschijnlijk je privacy instellingen aangepast zijn werd er vanaf jou systeem denkelijk nooit feedback verzonden ... dit is waarschijnlijk dan zo ingesteld door Microsoft dat men u probeert te overhalen om de feedback optie te gebruiken .... of dit correct is wat men tracht af te dwingen ik denk het niet !
 
Hartelijk dank Qtex. Wat een vervelend gedoe toch steeds weer van MS...en zij zijn niet de enigen...
Gelukkig is er dan nog PC TUTS !
Cheeeeeeers, Elzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan