Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skippy;n228947 zei:Lange Pier heeft gelijk, cookies worden nog niet opgeslagen.
Als je aanvinkt Mij onthouden en dan je inloggegevens invult en naar het forum gaat en daarna Pctuts afsluit en daarna weer opent zou de inloggevens automatisch ingevuld moeten staan.
Is niet het geval.
lange pier;n228963 zei:Ach, werkt gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe, weird is het.
Ik gooi eerst alle cookies weg en er komt er niet ééntje bij als ik hier ben geweest en heb aangemeld.
Loop al wat jaren mee en al die goedbedoelde tips werken niet, niet op deze PC, op andere en op het tablet niet.
PS,
Heb de boel ingestraald en het werkt nu op alle apparaten, blijft weird.
Bedankt voor het te melden de taal word stapwijs aangepast want ik zelf ben maar juist thuis van mijn werk.lange pier;n228967 zei:Niets anders dan anders, inloggen en ingelogd blijven aanvinken wat nu wel wilde, ook op het tablet al is het daarop tergend langzaam.
cve;n228970 zei:Dat volledig naar het Nederlands zetten lukt je heel aardig zie ik Tuts.
The winning team :bravo:Qtex;n228973 zei:met de hulp van Skippy wel te verstaan.
raymon;n228981 zei:weet je wat ik denk , dat ik een dikke proficiat ga wensen dat het forum geen fouten meer heeft mooi werk geleverd (sc)