Feedback Wat is hier de ongein van ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Ze volgen me.jpg



Ik hou niet zo van volgers.
 
Ik denk dat je je toch wel kan voorstellen dat we een beetje 'controle' willen houden of het met 'Quit' nu wél goed gaat.
Tot nu toe alleszins wel en als je dit stoort zet ik het bij deze meteen terug af... maar is eigenlijk toch wel een héél banale funktie in een forum bepaalde mensen te volgen... Heeft nog nooit iemand aanstoot aan genomen bij mijn weten...

Maar ik begrijp je zenuwachtigheid : bij deze verwijderd.
 
Dat zijn we niet van plan, want je PC/IT-kennis en je inzet om te helpen wordt absoluut niet in twijfel getrokken.
 
Nadat ik ooit constateerde dat PhilipV mij was gaan volgen, ben ik hem onmiddellijk gaan terugvolgen (uit beleefdheid, zoals je dat ook bij Twitter zou doen).

Nooit echter werd ik op de hoogte gebracht van de activiteiten of verblijfplaats van PhilipV.

Wat houdt dit volgen dan in?
 
'Volgen' houdt in dat je alle berichten van die persoon kunt bekijken in je nieuwsfeed (bovenaan in menu).
Op die manier kan je de activiteiten van bezoekers, leden van het forum die je interesseren makkelijk opvolgen.
Is dus absoluut niets bedreigend en al zeker geen stalking - gewoon zoals je likes geeft of andere vormen van opvolging op het internet ... :cool:
 
Aha, PhilipV: de nieuwsfeed. Die had ik nog nooit bekeken.

Maar nu zie ik dat hij helemaal vol staat met 'PhilipV'.

Er staat mij nu een zeer interessante toekomst te wachten. :)

Dank u voor de uitleg!
 
tja, ik ben als beheerder natuurlijk wel vrij aktief hé ... meer dan je ooit kan interesseren denk ik.

PS : ik sluit dit topic af, niet boeiend voor de buitenwereld hé ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan