mappen verwijderen op externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb op mijn harde schijf een map staan met een backup van iemand die ik wil verwijderen, doch dit lukt me niet.
Vriendelijke groeten.
 

Sorry Skippy dat ik laat ben met het resultaat. Met dit progje kan ik het onmogelijk verwijderen.
map verwijderen 1.PNGmap verwijderen 2.PNG
 
dan klik je toch op ja om het bestand bij de volgende herstart te laten verwijderen ... blijkt dat het dan nog niet verwijderd is hernoem je dit bestand ... en gebruik je de unlocker vermits een rechtsklik uitvoeren als "administrator "
 
dan klik je toch op ja om het bestand bij de volgende herstart te laten verwijderen ... blijkt dat het dan nog niet verwijderd is hernoem je dit bestand ... en gebruik je de unlocker vermits een rechtsklik uitvoeren als "administrator "

Ik krijg het onmogelijk te verwijderen. Ik heb het een andere naam gegeven en dat is ok, maar verwijderen gaat toch nog niet. Ik weet ook niet waar ik die "administrator" moet vinden door rechtmuis te klikken, want dit staat der niet op.
 
om de unlocker uit te voeren als administrator dien je deze in de start lijst aan te klikken met rechts en meer te selecteren om dan vervolgens als administrator op te starten ..

ba53d098de-Ashampoo_Snap_2017.07.16_19h37m54s_004_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan