Windows 10 malware bytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
waar kan ik die antimalwarebytes downloaden zonder dat ze die trial periode geven
dus de gewone versie
 
Er heeft toch ook ergens hier op dit forum een mogelijkheid geboden om een levenslange licentiecode van MalwareBytes Premium te kunnen kopen tegen een redelijke prijs of vergis ik me hier in! dat kan natuurlijk ook daar zouden de mensen die de gratis versie gebruiken beter mee geholpen zijn neem ik aan.
 
ikzelf heb er ooit een licentie aangekocht van de Windows 8 pro deze doet het nog steeds nu op de Windows 11.. heb er ook verschillende Malwarebytes premium's aangekocht ... sommige voor mezelf en anderen voor de pc's die door mij onderhanden komen vermits de eigenaars me daarna deze terug betaalde ..ook deze doen het nog steeds..
besef wel dat bij gamivo verkopers van over de gehele wereld hun waar aanbieden ... mochten er problemen zijn dan dien je via gamivo een ticket aan te maken naar de verkoper toe ... best dus dat je je registreert bij gamivo zodat elke aankoop vermeld staat in je account ..ook de licenties worden daar dan opgeslagen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik kan mijn Gamivo aangekochte licentie voor malwarebytes niet meer activeren.
 

Bijlagen

  • Malwarebytes.png
    Malwarebytes.png
    28.5 KB · Weergaven: 77
@Qtex en Andre VB: ook met je registratie bij ' G.com ' blijf je in de kou staan met je licentie! echt tevreden ben ik niet van deze ' .com '-verkoper.
heb daarna kontakt opgenomen met Malwarebyte .... om een lang verhaal kort te maken: ik bezit nu een ' echte ' Malwarebyte Premium! inclussief overdraagbaarheid naar een ander toestel. GEEN gesjoemel met aantal toestellen op één licentie zoals ' G.com '
Andre VB, kan je via ' je Malware Prog ' in je account van Malwarebyte? of heb je die nooit aangemaakt?
 
Andre VB, kan je via ' je Malware Prog ' in je account van Malwarebyte? of heb je die nooit aangemaakt?

Ik had na die gamivo key een echte key gekocht (40 euro) en die is nu ook vervallen (14-11-21)
ik weet nog niet of ik ga verlengen, daarom had ik terug die key van gamivo getest,
had ik gekocht in feb.2020 en in nov. 2020 kwijtgeraakt door nieuwe installatie van windows.
bij een nieuwe installatie moet je dan eerst malwarebytes deactiveren en dat was ik vergeten.
 
ook ik heb dit eens voor gekregen op een hier binnen gebrachte laptop waar ik me niet van vergewist had dat er een Malwarebytes premium op aanwezig was... achteraf zei de eigenaar me dit ! maar het kwaad was gebeurt ..
nu had ook deze eigenaar geen kopietje uitgeprint of dergelijke en zijn gegevens van aankoop waren dus weg !
ik heb toen voor hem bij gamivo een exemplaar aangekocht namelijk de Malwarebytes Anti Malware Premium Unlimited 1 Dev voor 12€ momenteel heb je deze voor 9 € ""concreet de eigenaar blij aangezien deze het nog steeds doet en ook omdat hij nu geen jaarlijkse licentie meer hoeft aan te kopen .
**deze is dus maar te gebruiken op 1 pc en ook maar 1 x te gebruiken om te activeren ...deactiveren om nadien op een ander toestel te gebruiken gaat hier dus niet ..dit gaat wel indien men zich registeert bij Malwarbytes ..aangezien deze niet via het Malwarebytes verkooppunt aangekocht is kan men zich ook niet registreren !
 
bij de herstelling van de pc hadden ze die premium weer willen opzetten en dat ging niet , hadden contact opgenomen met Malwarebytes en deze zeiden dat een gehakte versie was , nu durf ik deze ( heb de licentie nog ) niet meer opzetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan