Windows 10 malware bytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
waar kan ik die antimalwarebytes downloaden zonder dat ze die trial periode geven
dus de gewone versie
 
Wanneer je Malwarebytes downloadt, krijg je altijd de Premium versie 14 dagen op proef.
Nadat die 14 dagen voorbij zijn, wordt de Premium versie vanzelf de gratis versie.

Als je geen zin hebt om 14 dagen te wachten, totdat je proefperiode voorbij is, dan kun je de premium versie direct omzetten naar de gratis versie.
Dat doe je zo:
  1. Open Malwarebytes voor Windows.
  2. Klik op het tandwielpictogram
    Cog_21x21_03_.png
    in de rechterbovenhoek.
  3. Klik op het tabblad Account .
  4. Klik onder het veld Licentiesleutel op Deactiveren.
De Premium Trial is daardoor omgezet naar de gratis versie van Malwarebytes.
 
U kunt er enkel gebruik van maken als de besmetting reeds gebeurt is.
Nee, dat is niet helemaal waar. Stel je downloadt een bestand en je wil daarna eerst controleren of dat bestand wel veilig is. Dan kun je rechtsklikken op het gedownloade bestand. In het contextmenu kies je dan 'Scannen met Malwarebytes'. Op die manier gebruik ik die free versie vooral.
Al moet ik toegeven dat ik zo'n bestand dan eerder laat scannen door VirusTotal. Dan wordt het door meer dan 60 engines gecontroleerd.
 
Nee, dat is niet helemaal waar. Stel je downloadt een bestand en je wil daarna eerst controleren of dat bestand wel veilig is. Dan kun je rechtsklikken op het gedownloade bestand. In het contextmenu kies je dan 'Scannen met Malwarebytes'. Op die manier gebruik ik die free versie vooral.
Al moet ik toegeven dat ik zo'n bestand dan eerder laat scannen door VirusTotal. Dan wordt het door meer dan 60 engines gecontroleerd.
Dat kan evengoed (of beter) met uw AV-programma.
 
Ik gebruik ook al jaren Mbam.
Maar de Free versie geeft gewoon een vals gevoel van veiligheid.
Er zijn veel personen die denken dat deze versie ook "in real-time" werkt, wat niet het geval is.
Vroeger moest men de virus definities zelf downloaden, dat zou nu automatisch zijn.
 
Ik gebruik ook al jaren Mbam.
Maar de Free versie geeft gewoon een vals gevoel van veiligheid.
Er zijn veel personen die denken dat deze versie ook "in real-time" werkt, wat niet het geval is.
Vroeger moest men de virus definities zelf downloaden, dat zou nu automatisch zijn.
Ik vertrouw op defender, als ik dan eens tijd heb en eens deftig wil scannen dan download ik Mbam free en geniet ik iedere keer van die 14 dagen trail. Ik scan daar dan eens mee en verwijder het achteraf met revo uninstaller. Na een paar maanden installeer ik het dan nog eens terug. Ik heb er nog nooit iets mee verwijderd.
 
ik had de Premium versie en blijkbaar was dat een gehackte versie , die is er na herstel van de pc afgevlogen en nu durf ik deze niet meer terug zetten , dus gewoon nog de free versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan