Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nieuw bestand is toegevoegd: ddr3:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.60

[video=youtube;QcHGNSH06eE?hd=1 [/url] http://www.youtube.com/watch?v=QcHGNSH06eE [/video]

Nieuw: de 'kameleon'-functie, waardoor MBAM toch kan starten als het geblokkeerd wordt door malware-infecties. En zijn de scan engine en het update-proces verbeterd. Ook de verwijdering van bedreigingen gaat beter.
Ten slotte zijn de foutmeldingen duidelijker geworden en zijn de logboek-opties uitgebreid.

Besturingsysteem: Windows XP, Vista en 7.
 
Ik heb deze gedownload en krijg nu de melding dat hij binnen 5 dagen verloopt.
Het is deze versie. Dus moet toch freeware zijn??????
 
Ik heb deze gedownload en krijg nu de melding dat hij binnen 5 dagen verloopt.
Het is deze versie. Dus moet toch freeware zijn??????

Mik, jij hebt bij het installeren gekozen voor de evaluatie versie .
Verwijder MalwareBytes van de computer. Download opnieuw en als bij het installeren word gevraagd of je de evaluatieversie wil installeren, kies je voor nee. Als je later toch de betalende versie wil gebruiken kan dat nog altijd.
 
Mik, jij hebt bij het installeren gekozen voor de evaluatie versie .
Verwijder MalwareBytes van de computer. Download opnieuw en als bij het installeren word gevraagd of je de evaluatieversie wil installeren, kies je voor nee. Als je later toch de betalende versie wil gebruiken kan dat nog altijd.

Als ik dit krijg na de evaluatieversie, dan moet ik toch bij de volledige versie direct registreren. Of zie ik dat verkeerd.
 
De evaluatieversie is de proberende versie van de betalende volledige versie. Na betaling word de registratie uitgevoerd.
 
De evaluatieversie is de proberende versie van de betalende volledige versie. Na betaling word de registratie uitgevoerd.
Dat bedoel ik dan. Als je direct de andere versie neemt hebt je geen freeware. En dit staat in Freeware. Dus GEVAARLIJK. Wij mogen geen betalende programma's aanbieden.
Ofwel moet er staan "evaluatieversie".
 
dus indien je de free versie installeer en je krijgt
de activatie gegevens in bezit ...
dan kun je de free versie omzetten naar de pro versie
 
Ik heb het filmpje ook bezien.
De instellingen staan niet juist. Het vakje Sluit Internet Explorer bij verwijderingsproces moet aangevinkt zijn.

001.jpg
 
Dat bedoel ik dan. Als je direct de andere versie neemt hebt je geen freeware. En dit staat in Freeware. Dus GEVAARLIJK. Wij mogen geen betalende programma's aanbieden.
Ofwel moet er staan "evaluatieversie".


elk zichzelf respecterend programma probeert tijdens de setup zichzelf te verkopen voor de pro versie. je hebt per ongeluk tijdens install/eerste opstart gekozen om de volledige versie te 'proberen', vandaar de verlooptijd.

in verband daarmee wil ik trouwens verwijzen naar mijn topic over MBAM in het VIPforum. het artikel dat daar staat is nog steeds up to date! :p :duimop:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan