E-mail mails worden steeds opnieuw als ongelezen aangeduid

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gelezen mails die in het postvak "IN" blijven staan worden steeds opnieuw aangeduid als "niet gelezen". Als ik alles selecteer en aanduid "gelezen", is dit voor korte duur en worden de mails opnieuw omgezet naar "ongelezen". Bovendien worden de mails die een "vlag" kregen voor "opvolgen" niet langer met de vlag aangeduid.
Dus konkreet : mails blijven steeds als "ongelezen" staan in de mailbox en de vermelding "opvolgen" wordt verwijderd. Suggesties als oplossing? Thx.
 
ik heb nu niet alles gelezen maar wat ik denk dat het aan Proximus webmail licht daar ergen in de instellingen bij telenet kan je dit aan duiden maar dat verklaart niet de rest

1643752416342.png


  • of word een ander mail adres ook naar uw proximus doorgestuurd hier door conflikten ontstaat door dat het daarop volgens naar uw office 2016 word doorgestuurd
  • waar ik ook aan denk aan iemand dat aan uw mail kan die de mail opnieuw aanduid ongelezen dan is het je wachtwoord veranderen
dit zijn maar bedenkingen

ik heb telenet en geen proximus ik vind zelf dat proximus instellingen complex in elkaar zitten ik he eens een vriendin moeten helpen voor haar wifi wat bij telenet een makkie is is het bij proximus complex toch 5 jaar geleden wat je altijd kan doen is naar de klantendienst bellen van proximus en het probleem daar eens voorleggen
 
Deze hele discussie hoort hier eigenlijk niet thuis.
Het is algemeen bekend dat de oorzaak hiervan een defecte mailserver van Proximus is, waardoor duizenden klanten getroffen zijn.
Het is niet Proximus zelf, maar de firma Cisco die dit weer in orde probeert te krijgen.
Het heeft geen enkele zin instellingen op jouw pc, laptop of smartphone te wijzigen, het enige wat je daarmee kunt bereiken is dat je het probleem voor jezelf nog erger maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan