Status
Niet open voor verdere reacties.
LG G5 SE

Indeling:
LG brengt dit weekend een G5 uit die een verslangkingskuur heeft ondergaan. Ze doen dit heel stilletjes zonder veel lawaai of reclame errond te maken. Dat is mijn inziens niet echt nodig , maar wie ben ik natuurlijk. Wat mogen we nu gaan verwachten van een G5 die een verslankingskuur heeft ondergaan.

Scherm:
De LG G5 SE komt met een 5,3” IPS LCD scherm met een mooie resolutie van 2560x1440 pixels en bied een ongelofelijke mooie 554PPI.
Verder heeft dit LG G5 SE toestel ook het always on display
Dit toestel krijgt ook Corning Gorilla Glass 4 mee om het te beschermen tegen vuil en krassen.

Camera’s:
De LG G5 SE krijgt een Dual camera met een 16MP f/1.8 en een 8MP f/2.4 camera achteraan.
Laser autofocus , OIS en LED flitser.
Verder krijgt dit toestel Geo tagging, gezicht/ glimlach detectie, panorama HDR.
De froncamera mag er gerust ook wezen. Dit is een 8MP f/2.0

Chipset:
De LG G5 SE komt met een Qualcomm Snapdragon 652 processor geconfigureerd in octa core geklokt op 4x1,8GHz Cortex A72 & 4x 1,2GHz Cortex A53 met een Adreno 510. Dit in samenwerking met 3GB RAM en 32GB intern geheugen.
Uit de doos draait dit toestel op Android 6.0

Batterij:
Zoals zijn grotere broer komt deze met een verwijderbare batterij, deze keer met een capaciteit van 2800mAh

Sensoren:
Vingerprintscanner, accelerometer, gyro, proximity, kompas, barometer en kleur spectrum.

Specificaties:

LG G5 SE
 
Of dit toestel de update naar Android 7 meekrijgt kan ik helaas niet uitmaken. Laat ons hopen van wel natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan