Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
J.W dat is gelukt thx,nu nog een vraag in express kon ik als handtekening mijn weblog mee sturen maar in outlook zegt hij dat tekens ./:niet kunnen weet u daar ook raad voor ?
Dus hij zegt dat deze tekens niet kunnen? ". / " ?
Ik zou zeggen ze niet gebruiken, maar de meeste emailadressen hebben een punt...
en vind ik het nogal raar dat deze niet gebruikt kunnen worden
Dus hij zegt dat deze tekens niet kunnen? ". / " ?
Ik zou zeggen ze niet gebruiken, maar de meeste emailadressen hebben een punt...
en vind ik het nogal raar dat deze niet gebruikt kunnen worden
Als je word gebruikt voor een handtekkening te maken kan je invoegen wat je wenst zelf foto's en gif. Zet in word wat je wenst, alles selecteren, extra, opties, tabblad algemeen, e-mail opties, geef een naam aan u handtekening, OK
ohw vergeten, maak een html file aan en plak wat in de txt file staat erin, sla de html file op in
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier
als je nu via opties en tabblad van outlook express de briefpapier selecteerd als standaard (daar waar je ook je lettertype hebt gedaan) dan krijg je dit standaard te zien
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.